اخبار ورزشیفوتبال جهان

لیگ برتر انگلیس| دربی جذاب اما بی‌‌برنده لندن/شاگردان آرتتا ۱۰ نفره از چلسی امتیاز گرفتند

دیدار تیم‌های چلسی و آرسنال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس با تساوی به پایان رسید.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، از هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس، چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان آرسنال بود و این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

در این بازی داوید لوئیز در دقیقه ۲۶ با کارت قرمز داور مواجه شد تا توپچی‌ها در ادامه ۱۰ نفره کار را دنبال کنند. در ادامه جورجینیو در دقیقه ۲۸ از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد تا چلسی با یک گل پیش بیفتد.

در نیمه دوم آرسنال که نمی‌خواست بازنده میدان باشد و در شرایطی که ۱۰ نفره بود مزد سخت کوشی خود را گرفت و در دقیقه ۶۳ مارتینلی دروازه چلسی را گشود. این پایان کار نبود و اگرچه واکنش‌های لنو دروازه‌بان آرسنال بارها و بارها چلسی را از رسیدن به گل باز نگه داشت اما سزار آزپلیکوئتا سرانجا با تیزچنگی موفق شد در دقیقه ۸۴ گلزنی کند.

در ادامه باز هم توپچی‌ها رو به حمله به سمت دروازه چلسی آوردند ومزد خود را گرفتند و این بار هکتور بلرین با ضربه‌ای غیرقابل مهار دروازه چلسی و آریزابالاگا را گشود تا بار دیگر این دیدار جذاب و دیدنی به تساوی بیانجامد.

چلسی با این تساوی ۴۰ امتیازی شد و در رده چهارم قرار دارد. آرسنال هم به امتیاز ۳۰ رسید و در رده دهم قرار دارد.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − یازده =

دکمه بازگشت به بالا