اخبار ورزشیفوتبال ایران

سرآسیایی: مخالفان برگزاری لیگ دغدغه بازیکنان را دارند

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد گفت: همه افرادی که مخالف برگزاری لیگ هستند، دغدغه سلامت بازیکنان را دارند.

به گزارش  پیشرو اسپرت  و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجتبی سرآسیایی قبل از شروع مسابقه دوستانه با پیکان در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به شرایطی که از سوی سازمان لیگ اعلام شد برنامه‌مان را خوب جلو بردیم و تمرینات خوبی داشتیم و به صورت نسبی بازیکنان را آماده کرده‌ایم. برای یکی دو بازی تدارکاتی به تهران آمده‌ایم. وضعیت مشهد بحرانی‌تر از خط قرمز است و کلا شرایط بحرانی‌تر از خط قرمز است و نمی‌دانم در آینده مسئولان چه تصمیمی می‌گیرند.

وی ادامه داد: هفته آینده و در روز اول تیر ماه با پرسپولیس بازی می‌کنیم و یک بازی سبک تر هم در مشهد انجام می‌دهیم و برای لیگ آماده می شویم

سرآسیایی در مورد اینکه باشگاه شما مخالف ادامه لیگ است اظهار داشت: همه کسانی که در این رابطه حرف می‌زنند دغدغه سلامت کادر، بازیکنان است و بحث برگزار شدن یا نشدنش فقط سلامت افراد است.

سرمربی شهر خودرو در مورد بحث مالی در این رابطه گفت: بحث مالی که خدا را شکر حمیداوی خوب مدیریت کرد و بازیکنان  هفته گذشته اسناد دریافتی‌شان را گرفتند که دیگر از این دست هم مشکلی نباشد و در باشگاه ما چنین چیزی نیست.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 15 =

دکمه بازگشت به بالا