اخبار ورزشیسایر اخبار

سجادی: با کارهای انقلابی شاید به شهدا ادای دین کنیم

وزیر ورزش و جوانان در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام گفت: با اعمال و رفتار و کارهای انقلابی شاید بتوانیم به شهدا ادای دین کنیم.

به گزارش پیشرو ورزش، حمید سجادی در حاشیه تشییع پیکر شهدای گمنام، اظهار داشت: از اینکه در کنار ورزش کشور هستید تشکر می‌کنم. فکر می‌کنم این کوچکترین کاری است که می‌توانیم برای شهدا انجام دهیم. با اعمال و رفتارمان، با عدالت محوری، کارهای انقلابی شاید بتوانیم در ادامه راه این عزیزان ادای دین کنیم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: شهدا راه را برای ما باز کردند، امنیت، صلح، صفا و برکت گذاشتند. اینکه در این مملکت در خاک مقدس کشورمان نفس می‌کشیم به برکت وجود بزرگان، رهبر انقلاب، ریاست جمهوری و همه عاشقان مملکت خدا را شکر که انجام وظیفه می‌کنیم. این کوچکترین کار بود و افتخار میزبانی آرامگاه عزیزان قسمت جامعه ورزش شده تا جان در بدن داریم امیدواریم نوکری کنیم و میزبان شایسته باشیم و یاد و خاطره آنها را گرامی بداریم تا جوانان بدانند اینجا ورزش می‌کنند مدیون چه کسانی هستند.

سجادی ادامه داد: این اتفاق را با سالروز شهادت امام محمدباقر به فال نیک گرفتیم، انشالله خدا از ما قبول کند. روز شنبه هم استقبال دعای عرفه می‌رویم و از خدا می‌خواهیم به معرفت اصلی برسیم. امیدوارم خیر و برکت آن به جامعه ورزش برسد و شک ندارم اوضاع ورزش بهتر از این خواهد شد. این راه ادامه خواهد داشت و اثرات فرهنگی، اجتماعی و … را در ورزش خواهد داشت.

وی با اشاره به برکات شهید گمنام در خانه کشتی، عنوان کرد: یک شهید گمنام در خانه کشتی داریم، از آقای دبیر بپرسید ببینید کشتی‌گیران از آنجا چه گرفته‌اند؟ با خیلی از قهرمانان کشتی صحبت کردم، گفتند آقای سجادی ما در مزار این شهید خیلی چیزها گرفتیم. بیش از ۵ هزار شهید ورزشکار داریم، روحشان شاد باشد. خوشحالم پرچم جامعه ورزش بالاست و در تمام عرصه‌ها در صحنه بوده است. این راه ادامه دارد و در برخی دیگر از اماکن ورزشی مثل آزادی و شیرودی میزبان این عزیزان باشیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا