اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

گل محمدی: اتفاقات بازی‌های پرسپولیس فوتبالی نیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اتفاقات بازی های ما فوتبالی نیست و از هفته آینده با امیدها به میدان می رویم.

به گزارش پیشرو ورزش، یحیی گل‌محمدی پس از تساوی بدون گل مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: یک سال هم از داوری شکایت کنیم فایده ای ندارد. قضیه اصلا فوتبالی پیش نمی‌رود. متاسفانه اتفاقاتی می افتد که خیلی بودار و مشکوک است. شاید اگر من سرمربی پرسپولیس نبودم، شاید این اتفاقات نمی‌افتاد.

وی افزود: یک سال و نیم با پرسپولیس قرارداد دارم و هیچکس هم نمی‌‌تواند مرا از این تیم تکان بدهد. نه هیات مدیره مان و نه درویش. مردم پشت پرسپولیس هستند. از تک تک هواداران عزیز عذرخواهی می‌کنم و می‌دانم چه حس و حالی دارید.

سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: از هفته آینده با نفرات امید به مسابقات می‌روم. متاسفانه در هفته‌‌های اخیر از داخل و بیرون تیم اتفاقاتی می‌افتد. این هم وضعیت داوری است که می‌دانند چه کسی را بگذارند. وقتی منصوریان آمد، یک نفر از من پرسید که او چه داوری است و فقط سر تکان دادم.

گل‌محمدی اضافه کرد: می‌دانند چه داورانی برای ما بگذارند. برای همه آن‌هایی که تصمیم گرفتند این اتفاق برای پرسپولیس بیفتد، جای تاسف دارد. برخی چیزها بین مردم و پرسپولیس وجود دارد که آن‌ها را نمی‌توانید بگیرید.

وی عنوان کرد: همین طور ادامه می‌دهیم و با تیم امید به مسابقات می‌رویم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

سرمربی پرسپولیس درمورد اظهارات رضا درویش پس از بازی امروز، توضیح داد: هیچکس اراده ندارد یک تیم خاص قهرمان شود بلکه اراده این است به این دلیل که من سرمربی پرسپولیس هستم، تیم ما قهرمان نشود. خیلی واضح و روشن است.

گل‌محمدی درمورد اینکه آیا تصور نمی‌کند قهرمانی لیگ نوبتی شده حاضر به پاسخگویی نشد.

پایان پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا