اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

دبیر: سجادی همیشه حامی ورزش اول کشور بوده است

رئیس فدراسیون کشتی گفت: جا دارد به صورت ویژه از سجادی تشکر کنم، همیشه گفته‌ام انصافا از زمانی که مسئولیت وزارت را بر عهده داشته حامی و پشتیبان کشتی بوده است.

به گزارش پیشرو ورزش، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در جمع اعضای تیم های ملی کشتی حاضر در کمپ تیم‌های ملی حضور یافت و در جریان روند آماده سازی آن‌ها برای مسابقات پیش رو از جمله رقابت های قهرمانی آسیا قرار گرفت.

علیرضا دبیر در ابتدای این دیدار گفت: جا دارد به صورت ویژه از سجادی تشکر کنم، همیشه گفته‌ام انصافا از زمانی که مسئولیت وزارت را بر عهده داشته حامی و پشتیبان کشتی بوده و از اینکه یک قهرمان ورزشکار که من نیز هم‌دوره وی در زمان دوران قهرمانی بوده ام، در رأس ورزش کشور قرار دارد، خوشحال هستم.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت که سجادی دوران نقاهت خود را طی می کرد، جلسات خود را با وی و در دفتر ایشان برگزار و کارها را پیگیری می کردیم و حضور سرزده وزیر آن هم در اولین دیدار سال ۱۴۰۲ در کمپ تیم های ملی کشتی هم باعث خوشحالی و هم باعث دلگرمی جامعه کشتی است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + هجده =

دکمه بازگشت به بالا