اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

رونمایی از ۵ پیراهن تیم هوادار در فصل جدید لیگ برتر

باشگاه هوادار تهران از پیراهن‌های این فصل خود رونمایی کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، باشگاه هوادار در فصل بیست و سوم لیگ برتر با هدایت محمود فکری به رقابت با دیگر تیم‌های فوتبال کشورمان می‌پردازد.

بنفش‌های تهران برای فصل جدید لیگ برتر از ۳ کیت خود رونمایی کردند. در توضیح طراحی کیت‌های جدید این باشگاه تهرانی آمده است:

“بخش ارتباطات و رسانه باشگاه هوادار نسبت به طراحی هر ۳ کیت فصل جاری اقدام نمود و اکنون و با مشارکت ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوان تیم تیزر جذاب رونمائی تکمیلی از پیراهن‌ها و معرفی حامیان مالی باشگاه هوادار منتشر می‌شود.

در کیت یک مانند همیشه از رنگ متفاوت و منحصر به فرد باشگاه هوادار یعنی رنگ بنفش بهره برده شده است.در طراحی های چهارسوی پیراهن و شورت، از خطوط و الگوهایی به رنگ سفید که همواره مقوله ارتباطات، اینترنت و شبکه را در ذهن بیننده تداعی می‌کند، بهره برده شده که نشان دهنده فعالیت کاری حامیان مالی همیشگی باشگاه هوادار هستند.

در کیت دو از رنگ سفید استفاده شده و در طراحی چهار سوی پیراهن و شورت مربوطه نیز از نگاره‌های زیبای برج آزادی به عنوان برجسته ترین نماد مندرج در لوگوی باشگاه هوادار و نماد فرهنگی شهر تهران به عنوان پایتخت ایران زمین الهام گرفته و با رنگ بنفش پیاده سازی شده است.

در کیت سه به طور همزمان از تلفیق و ترکیب دو رنگ مشکی و طوسی استفاده شده است. در طراحی چهار سوی پیراهن و شورت مربوطه نیز، طرح معروف به چریکی که نماد جنگندگی باشگاه هوادار از ابتدای ورود به بالاترین سطح فوتبال ایران به شمار می رود به کار گرفته شده است.”

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

دکمه بازگشت به بالا