اخبار ورزشیورزش تهران

کاظمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان، برترین روابط عمومی شمیرانات شناخته شد

فرماندار شمیرانات ضمن تجلیل از مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان به عنوان روابط عمومی برتر شهرستان، بررسی دقیق جمیع معیارهای کمی و کیفی را دلیل این انتخاب برشمرد.

به گزارش پیشرو ورزش، جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان شمیرانات به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات به ریاست شخص فرماندار، در سالن جلسات دهیاری آهار (از توابع بخش رودبارقصران) برگزار شد.
در خاتمه این نشست، مجبتی ذاکریان فرماندار شمیرانات ضمن اهداء لوح تقدیر و هدایا، از امیرحسین کاظمی مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شمیرانات به عنوان روابط عمومی برتر شهرستان در یکسال گذشته قدردانی کرد. وی بررسی دقیق عملکرد از جمیع معیارهای کمی وکیفی را دلیل این انتخاب عنوان داشت. تقی زاده مسئول روابط عمومی فرمانداری نیز بر اختصاص جایگاه به دست آمده برای اداره ورزش و جوانان، با اختلافی فاحش نسبت به سایر روابط عمومی ها تأکید نمود. حسین زاده رئیس دفتر اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران نیز از میزان و وضعیت بارگذاری اخبار اداره ورزش و جوانان شهرستان شمیرانات در پرتال خبری استانداری ابراز رضایت کرد.
مراسم تجلیل از روابط عمومی برتر شهرستان شمیرانات با حضور علی اکبری و خوشنودی بخشداران لواسانات و رودبارقصران، ، قره خانی رئیس گروه اجتماعی و تقی زاده مسئول روابط عمومی فرمانداری، آقابیک رئیس شورای بخش رودبارقصران و مدیران روابط عمومی کلیه ادارات، نهادها و دستگاههای اجرایی شهرستان شمیرانات و بخش های تابعه (لواسانات و رودبارقصران) به انجام رسید.
در این نشست که مقارن با ایام شهادت رئیس مذهب حقه شیعه، امام جعفر صادق علیه السلام برگزار شد، همچنین از حاج صدرا بابا، پیرغلام آستان مقدس مولااباعبدالله الحسین سلام الله علیه نیز تجلیل به عمل آمد. در حین تجلیل، صدرا بابا درخصوص آئین فرهنگی مذهبی «حراجی فشم» در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی مطالبی ارزنده عنوان داشت.
در پایان مراسم، پس از اقامه فریضه ظهر و عصر و صرف نهار، روستای گردشگری آهار مورد بازدید جمعی از شرکت کنندگان قرار گرفت. بازدید از خانه موزه دکتر حسین کریمان از مفاخر فرهنگی قصران، و حضور در فرهنگسرای آهار، از جمله برنامه های ترتیب داده شده به مناسبت هفته فرهنگی شمیرانات بود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

دکمه بازگشت به بالا