اخبار ورزشیسایر اخبار

رضایی: علائم پزشکی سیامند رحمان طبیعی بود و او مشکلی از قبل نداشت

سرپرست کاروان پارالمپیک گفت: سیامند رحمان هیچ مشکلی از قبل نداشت و همه آزمایشات وی طبیعی بود.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  خبرگزاری فارس، هادی رضایی در خصوص اینکه آیا سیامند رحمان مشکلی داشت که دچار مشکل شد: تمام ورزشکاران ما پرونده پزشکی دارند، ۲ ماه پیش مسئولان پزشکی ما راهی ارومیه شدند و کارهای تست پزشکی و اکو و سوناگرافی انجام شد و همه چیز نرمال بود و هیچ علائم قبلی نداشت، حتی او تمریناتش را در این ماه‌ها منظم انجام می‌داد. سیامند رحمان دیگر از بین ما رفته و به خانواده وی و مردم خوبی اشنویه و آذربایجان تسلیت می گویم.بحث قهرمانی‌های وی در جای خود ولی مرام و معرفت وی زبانزد بود.

وی در خصوص اینکه تکلیف فوتبال ۵ نفره مشخص شد یا خیر گفت: ۸ تیم پارالمپیک این رشته مشخص شده ولی اگر یک تیم انرصاف بدهد تیم ما جایگزین خواهد شد. البته احتمال این موضوع کم است ولی اگر یادتان باشد در ریو فوتبال ۷ نفره ما جایگزین روسیه شد. ما فعلا منتظر هستیم و نامه را هم زده‌ایم و به عنوان تیم رزرو اول منتظر هستیم تا ببینیم تیمی انصراف می‌دهد یا خیر.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

دکمه بازگشت به بالا