اخبار ورزشیفوتبال ایران

امیری: مصدومیتم در کره جنوبی تشدید شد

بازیکنان تیم ملی فوتبال در مورد علت بازی نکردن خود مقابل لبنان و وضعیت مصدومیتش صحبت کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، وحید امیری پس از پیروزی ۲ بر صفر مقابل لبنان در مورد غیبتش در این مسابقه به دلیل مصدومیت اظهار داشت: متأسفانه مصدومیتی داشتم که مزمن شده بود و بعد از بازی با کره جنوبی شرایطم حادتر شد که امروز با صلاحدید کادر فنی و پزشکان تیم، استراحت کردم.

وی در مورد اینکه مصدومیتش از چه ناحیه‌ای است گفت: بعد از این در اختیار باشگاه هستیم و مشکل سیاتیک دارم که یک مقدار در این مدت اذیتم کرد. یک ماه است که با این مصدومیت دست به گریبانم، متأسفانه با توجه به اختلاف ساعتی که با کره جنوبی داشتیم نتوانستم خودم را‌‌‌‌‌‌‌‌با آنجا وفق بدهم و این مسأله باعث شد مصدومیتم تشدید شود. باید MRI بگیرم تا نتیجه‌اش مشخص شود.

بازیکن تیم ملی در مورد علت باخت کره جنوبی گفت: ۵۰ درصد تیم ملی همراه ما نبودند. بازیکنان تأثیر گذاری که هم در مرحله اول مقدماتی و هم در مرحله دوم کمک زیادی به تیم ملی کردند، در آن بازی متأسفانه حضور نداشتند. خودتان می‌دانید در سال‌های گذشته هر وقت با کره جنوبی بازی کردیم، بازی‌ها تحت فشار زیادی انجام شده و فشار زیادی به تیم آمده است. اما باز هم می‌گویم این مسائل شاید باخت ما به کره را‌‌‌‌‌‌‌‌ توجیه نکند، اما اگر روند تیم ملی را‌‌‌‌‌‌‌‌ نگاه کنید، یک باخت را‌‌‌‌‌‌‌‌ به تیم ملی می‌توانید آوانس بدهید و زیاد به آن خرده نگیرید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − یازده =

دکمه بازگشت به بالا