اخبار ورزشیفوتبال ایران

رسن: النصر توانایی متوقف کردن ما را نداشت

هافبک عراقی پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل النصر گفت: این تیم توانایی متوقف کردن ما را نداشت.

به گزارش پیشرو اسپرت ،بشار رسن بعد از این پیروزی گفت:  با کمال احترام به النصر تنها تیم هایی که می توانست پرسپولیس را در این رقابت ها متوقف کند الهلال و السد باشد. وقتی در بازی با السد به پیروزی رسیدیم خودم را در فینال آسیا دیدم

وی افزود: از فدراسیون فوتبال قطر به خاطر ایجاد فضای خوب برای این رقابت ها و ورزشگاه های مجهز به تهویه عالی تشکر می کنم. ما به خاطر این فضای خود بهترین عملکرد را در دو بازی اخیر داشتیم.

هافبک عراقی ادامه داد: اگر ما مقابل النصر ۹۰ دقیقه ۱۰ نفره هم بودیم این تیم نمی توانست به ما گل بزند و ما تیم برتر میدان بودیم. این پیروزی بزرگ را به هواداران تبریک می گویم و امیدوارم در فینال سربلند باشیم.

 رسن در نشست خبری پس از بازی درباره برتری مقابل النصر گفت: از فدراسیون قطر و تمام افرادی که کمک کردند تا با این تکنولوژی بالا دمای هوای ورزشگاه به ۲۱،۲۲ درجه برسد تشکر می کنم و این موضوع برای هر دو تیم خیلی خوب بود.

وی افزود: بازی خیلی سختی بود. یکی از بازیکنان ما هم اخراج شد اما  انگیزه مان را کم نکرده و تلاش کردیم. خستگی مفرط داشتیم اما با سعی و تلاش موفق شدیم. امیدوارم در فینال هم بتوانیم به برتری رسیده و قهرمان لیگ قهرمانان شویم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − ده =

دکمه بازگشت به بالا