اخبار ورزشیفوتبال جهان

راهکار بارتومئو برای نگه داشتن مسی؛ تمام راه‌های ارتباطی با بارسلونا بسته شد!

رئیس باشگاه بارسلونا در تصمیمی تمام راه های ارتباطی دیگر باشگاه ها برای خرید ابرستاره آرژانتینی را بست.

به گزارش پیشرو اسپرت، نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا خبر داد به نظر می رسد تصمیم لیونل مسی برای ترک بارسلونا منوط به موافقت باشگاه است. مشکل بزرگی پیش رو ستاره آرژانتینی وجود دارد چون بارسا به هیچ وجه قصد ندارد او را از دست دهد.

در همین راستا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا به تمام مدیران دستور داده تا تمام روزنه ها برای رسیدن پیشنهاد به مسی را ببندند. هیچ مسئولی هیچ پاسخ به پیشنهادات دیگر باشگاه ها برای جذب کاپیتان را ندارد.

هر باشگاهی که بخواهد مسی را به خدمت بگیرد باید با خود او مذاکره کند و راهی برای مذاکره با باشگاه ندارد. بارتومئو تمام راه های ارتباطی برای ارائه پیشنهاد به بارسلونا درباره مسی بسته است و مصمم است تا مانع رفتن ابرستاره کاتالان ها شود.

منچستر سیتی، اینتر، یوونتوس و پاری سن ژرمن مشتریان مسی هستند و می خواهند برای جذب این بازیکن با بارسلونا مذاکره کنند ولی رئیس باشگاه تمام راه های ارتباطی را بست.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا