اخبار ورزشیسایر اخبار

جلسه ناظمی با رئیس کمیته ملی المپیک/صالحی امیری: راه‌اندازی آکادمی کاری ارزشمند است

سرپرست فدراسیون ظهر امروز با حضور در کمیته ملی المپیک با صالحی امیری دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبلیرانی، مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با حضور در محل کمیته ملی المپیک با  صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار صالحی امیری با اشاره به وضعیت و محدودیت‌هایی به علت شیوع ویروس کرونا در جامعه وجود دارد اظهار داشت: انشاءالله پس از بهتر شدن شرایط موجود به همراه هیات اجرایی از فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی دیدن خواهیم کرد.

وی گفت: افتتاح و راه‌اندازی آکادمی کاری ارزشمند است که توسط فدراسیون انجام شد. از این اقدامات تاکنون حمایت کردیم و از این پس هم حمایت می‌کنیم.

صالحی امیری با تاکید بر لزوم فعالیت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در حوزه همگانی و ‌همکاری با ارگان‌هایی مثل شهرداری و ‌پلیس گفت: یکی از مهمترین ماموریت‌های فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کمک به افزایش نشاط عمومی و بالابردن شادی و هیجان جوانان با استفاده از پتانسیل این رشته ورزشی است.

رئیس کمیته ملی المپیک خطاب به ناظمی افزود: من اقدامات شما رو دنبال می‌کنم و خوشبختانه فدراسیون در این مدت پیشرفت خوبی داشته است و به امید خدا در روزهای آینده پس از کم شدن محمدودیت های ناشی از ویروس کرونا از امکانات و ظرفیت های این فدراسیون بازدید خواهیم کرد.

ناظمی، سرپرست فدراسیون هم ضمن تشکر از نگاه ویژه کمیته ملی المپیک از فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: قطعاً یکی از محور های برنامه فدراسیون موتورسواری و اتومبیرانی توجه بیشتر و اقدامات عملی در حوزه همگانی و آموزش و جلب رضایت مخاطبان میلیونی این فدراسیون است.

وی افزود: زمان و انرژی زیادی را برای تکمیل و راه اندازی آکادمی و ایجاد و توسعه زیر ساخت های اموزشی از جمله پیست ها، گرفتن یک قطعه زمین هزار متری برای ساختمان جدید و مستقل فدراسیون در مجموعه ورزشی آزادی و همچنین اختصاص ۱۰ پیست در دهکده های المپیک استان ها صرف کردیم و همچنان با جدیت این حرکت را ادامه می دهیم.

ناظمی افزود: خو‌شخبانه ارتباط خوبی با خانواده فرهیخته موتورسواری و اتومبیلرانی داریم و تلاش می کنیم با کمک رسانه ملی و دیگر اصحاب رسانه معرفی درخشانی از این رشته ورزشی در افکار عمومی داشته باشیم تا بتوانیم به جذب حداکثری این رشته ورزشی بیش از پیش به نمایش بگذاریم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا