اخبار ورزشیورزش تهران

رئیس اداره ورزش شمیرانات از مدیر مدرسه شاهد تقدیر کرد

رئیس و مسئولین اداره ورزش و جوانان شهرستان شمیرانات ضمن حضور در دبستان یاس نبی صلی الله علیه و آله و سلم، مدیر و مربیان این مدرسه را مورد تجلیل قرار دادند.

به گزارش پیشرو ورزش، به مناسبت بزرگداشت هفته معلم، حسین رحیمی پور رئیس اداره ورزش و جوانان شمیرانات به اتفاق آقایان موسی زاده معاون، کاظمی مسئول روابط عمومی، و خانم ها عابدی، ربیعی و پاکزاد مسئولین ورزش بانوان، امور جوانان و بیمه ورزشی، ضمن حضور در دبستان دخترانه یاس نبی صلی الله علیه و آله و سلم و اعطای لوح تقدیر به مدیر، مربی پرورشی، مربی تربیت بدنی، و تعدادی از معلمین مدرسه به صورت نمادین، ازتلاش های این قشر دلسوز جامعه تجلیل کردند. رحیمی پور در این بازدید، اداره ورزش و جوانان و آموزش و پرورش را دو قطب بزرگ تأثیرگذار بر بالندگی جامعه توصیف کرد؛ که در تربیت دانش آموزان به عنوان آینده سازان جامعه و جوانان در حکم امیدهای میهن ایفای نقش می کنند. وی برهمین اساس تعاملات مشترک بین دو نهاد را سرمنشاء وقوع اتفاقات خوشایند و برآیندساز در آینده کشور تلقی کرد. رئیس ورزش شمیرانات سپس از سالن ورزشی و حیاط مدرسه دیدن کرد. وی با اشاره به تعلیم فرزندان و نوه های شهدا، جانبازان، ایثارگران و مدافعین حرم در دبستان دخترانه یاس، و وجوب و لزوم ارائه خدمات به این قشر ارزشی، درعین اهداء تعدادی وسیله ورزشی، نسبت به تلاش در راستای تجهیز سالن ورزشی مدرسه درحدامکانات موجود، اعلام آمادگی کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − یک =

دکمه بازگشت به بالا