اخبار ورزشیسایر اخبار

برتری جوانان واترپلوی ایران مقابل آرژانتین

جوانان واترپلوی ایران، مسابقات قهرمانی جوانان جهان را با پیروزی مقابل آرژانتین آغاز کردند.

به گزارش پیشرو ورزش، مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان (زیر۲۰ سال) از صبح امروز (شنبه) به میزبانی رومانی با تقابل دو تیم آلمان و آفریقای جنوبی آغاز شد. در ادامه ملی پوشان جوان واترپلو ایران در نخستین دیدار خود مقابل آرژانتین به آب زدند.

بازیکنان جوان ایران در این دیدار نمایش پایاپایی با حریف داشتند و در نهایت موفق شدند با پیاده سازی برنامه کادر فنی، تیم آرژانتین را با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ از پیش رو بردارند. ایران در چهار کوارتر با امتیاز‌های ۴-۳ ،‌۳-۳،‌ ۵-۳،‌ ۳ -۴ موفق شد پیروز از میدان خارج شود.

مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان (زیر ۲۰ سال) از ۲۰ الی ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ (۱۰ الی ۱۷ ژوئن ۲۰۲۳) به میزبانی رومانی برگزار می‌شود. این مسابقات با حضور ۱۹ تیم در شش گروه پیگیری می‌شود که تیم ملی واترپلو ایران در گروه «F» این مسابقات با تیم های آرژانتین و استرالیا همگروه است.

در ادامه ملی پوشان واترپلو ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی روز دوشنبه (۲۲ خرداد ۱۴۰۱) به مصاف استرالیا خواهند رفت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 15 =

دکمه بازگشت به بالا