اخبار ورزشیفوتبال جهان

رئال مادرید از داوری های شکایت خواهد کرد

در باشگاه رئال مادرید به این یقین رسیده اند که کمپینی علیه این باشگاه در کمیته داوران شکل گرفته است.
به گزارش پیشرو ورزش، در جریان بازی روز گذشته تیم های کاستیا(رئالB) و لیننسه از دسته سوم فوتبال اسپانیا اتفاقی رخ داد که تردیدهای رئال در مورد داوری ها را به یقین تبدیل کرد. طبق ادعای مارکا، سران رئال به این قطعیت رسیده اند که در کمیته داوران کمپینی بر علیه این باشگاه شکل گرفته است.

بازی دیروز با تساوی ۱-۱ خاتمه یافت ولی گل میگل گوتیرز که کاملا سالم به نظر می رسید، در عین ناباوری توسط کمک داور آفساید اعلام شد. تکرار تصاویر نشان می داد که گلزن با فاصله در موقعیت درست قرار داشت و گل تحت هیچ شرایطی نمی توانست آفساید باشد.

در یکی دو سال اخیر اولین بار نیست که رئال علیه داوری ها موضع می گیرد. رئال همچنان معتقد است که قهرمانی فصل گذشته لالیگا را به خاطر ناداوری در بازی برابر سویا از دست داد. اتفاقات گذشته در کنار مورد اخیر باعث شده تا رئال شکایتی علیه داوران به لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال این کشور ارائه دهد. به مدینا کانتالخو، رئیس جدید کمیته داوران نیز شکایتی جداگانه از داور بازی دیروز ارسال شده است.

گل مردود بازی دیروز بارها از شبکه رسمی رئال و از زوایای مختلف پخش شده و علت تصمیم داور برای مسئولان رئال غیر قابل درک است. مارکا نوشته است که علی رغم شکایت رسمی، در باشگاه رئال مادرید امیدی به بهبود وضعیت داوری ندارند. آنها وجود کمپین داوری علیه باشگاه را واضح می دانند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا