اخبار ورزشیاسلایدر اصلیورزش تهرانویژه‌های خبری

دیدار مدیر مسئول پیشرو ورزش با مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به مناسبت هفته روابط عمومی

تجلیل پیشرو ورزش از اقدامات پیام نظر

به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات، مدیر مسئول پیشرو ورزش به دیدار مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران رفت.

به گزارش پیشرو ورزش، حسین شیرازی مقدم مدیر مسئول پیشرو ورزش با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ، هفته روابط عمومی و ارتباطات را به پیام نظر مدیر روابط عمومی اداره کل و همکاران تبریک گفت و برای ایشان و همکاران واحد روابط عمومی اداره کل آروزی موفقیت و سلامت کرد.

در حاشیه این دیدار مدیر مسئول پیشرو ورزش از تلاش های ارزشمند واحد روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران که در نمایان ساختن اقدامات ورزش و جوانان در سطح استان و کشور در راس میدان قرار دارد قدردانی کرد و به رسم یادبود از پیام نظر مدیر پرتلاش روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران از طرف پایگاه خبری پیشرو ورزش تجلیل بعمل آورد.

همچنین پیام نظر با تشکر از حضور شیرازی مقدم، حوزه روابط عمومی را یکی از ارکان مهم سازمان دانست و از تلاش های صورت گرفته همه همکاران این حوزه قدردانی کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + سه =

دکمه بازگشت به بالا