اخبار ورزشیفوتبال جهان

بهترین گلزنان تاریخ لیگ قهرمانان اروپا

بنزما با هت‌تریک در دیدار شب گذشته مقابل چلسی در جدول گلزنان به لواندوفسکی نزدیک‌تر شد.

به گزارش پیشرو ورزش، کریم بنزما شب گذشته در دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی هت‌تریک کرد تا مورد تمجید تمام دنیا قرار گیرد.

بنزما دور قبل نیز مقابل پاریس یک هت‌تریک دیگر را به ثبت رساند تا به تنها بازیکن تاریخ فرانسه لقب گیرد که در یک فصل لیگ قهرمانان اروپا بیش از ۱۰ گل به ثمر می‌رساند.

لواندوفسکی در بازی شب گذشته مقابل ویارئال کاملا ناکام بود و همین باعث شد تا مقایسه بین این ۲ بازیکن دوباره در فضای مجازی رنگ بگیرد.

لواندوفسکی ۲ فصل بهترین بازیکن دنیا شد ولی برخی اعتقاد داشتند در سال گذشته، بنزما باید با پیشی از لواندوفسکی بهترین بازیکن دنیا لقب می گرفت. بسیاری نیز معتقد بودند که توپ طلا باید از بین لواندوفسکی و بنزما انتخاب می‌شد و نباید به مسی می‌رسید.

بنزما با این ۳ گل که در شب گذشته به ثبت رساند، تعداد گل‌های خود در لیگ قهرمانان اروپا را به عدد ۸۲ رساند تا رقابتی جذاب با لواندوفسکی ایجاد کند.

لواندوفسکی با ۸۵ گل در رده سوم جای دارد.

کریستیانو رونالدو با ۱۴۰ گل در صدر قرار گرفته است و لیونل مسی با ۱۲۵ گل در جایگاه دوم قرار دارد.

۱۰ گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا در تصویر زیر مشاهده کنید:

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا