اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

دقیقی: بازی سنگینی بود و به اعتقاد من باشگاه استقلال یکی از روزهای خوب خود را سپری کرد

سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین گفت: در فوتبال کاری به نام شُل گرفتن نداریم.
به گزارش پیشرو ورزش، سعید دقیقی پس از شکست ۳ بر ۲ تیم فوتبال شمس آذر مقابل استقلال در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: قبل از اینکه درمورد مسائل فنی صحبت کنم باید تقدیر و تشکر ویژه‌ای از تماشاگران قزوینی داشته باشم که با حضور سبز خود در ورزشگاه قوت قلب ما شدند. از هواداران استقلال ایران و تهران هم به صورت ویژه تشکر می‌کنم که جو فوق‌العاده‌ای ایجاد کردند و تا دقیقه ۱۰۰ همه از بازی لذت بردند و ما هم کیف کردیم.
وی ادامه داد: بازی سنگینی بود و به اعتقاد من باشگاه استقلال یکی از روزهای خوب خود را سپری کرد و تیم ما در نیمه اول فوق‌العاده ضعیف ظاهر شد. برایم سوال بود، چرا تیمی که همیشه بهترین بازی‌ها را در لیگ ارائه کرده با وجود همه کمبودها هیچ نشانی از شمس‌آذر سابق نداشت. بین دو نیمه برخورد خیلی تندی با بازیکنان داشتم و از آنها خواستم که بازی با کیفیت‌تری انجام دهند، اما بازهم شروع خوبی در نیمه دوم نداشتیم. دقایقی بود که می‌توانستیم به گل برسیم که گل‌های دوم و سوم را خوردیم. با تغییراتی که داشتیم و فشاری که از کناره‌ها به تیم حریف آوردیم می‌توانستیم گل سوم را هم به استقلال بزنیم.
سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین خاطرنشان کرد: بازیکنان باید بدانند که این فرصت‌ها را نباید به راحتی از دست بدهند. برای بازی‌های دیگر باید از این اتفاقات درس بگیریم. چون بازیکنان جوان هستند باید کسب تجربه کنند تا در بازی‌های بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.
دقیقی درمورد صحنه پنالتی استقلال و تاثیر بیانیه‌نویسی سرخابی‌ها علیه داوری‌ها، تصرح کرد: با نهایت احترام برای داور مسابقه که از داوران خوب فوتبال ایران است به نظر شخصی‌ام او اشتباه کرد، چون آن صحنه ابداً پنالتی نبود. اگر پنالتی بود بازیکن ما باید اخراج می‌شد. در چند صحنه هم که باید به سود ما سوت می‌زد، برعکس شد. برخلاف همیشه که روزهای خوبی داشت، امروز فکر می‌کنم او روز خوبی نداشت. در دقیقه ۹۳ هم می‌توانست یک پنالتی برای ما بگیرد. به هر حال احترام خاصی برای تیم داوری قائل هستم و اعتقاد دارم امروز روز خوبی نداشتند و امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانند قضاوت بهتری داشته باشند.
وی در رابطه با فشاری که در لحظات پایانی به استقلال وارد کردند و اینکه آیا این اتفاق به دلیل شل گرفتن تیم حریف بود یا برنامه تاکتیکی کادرفنی، عنوان کرد: من دوست دارم اگر بحث فنی می‌کنم واقعیت‌ها را بگویم. در نیمه اول کلا خوب نبودیم و در نیمه دوم خوب شدیم. در صحنه گل سوم هم ما فشار زیادی به حریف وارد کردیم و یک اشتباه برای هافبک ما، کرنر و عدم یارگیری گل سوم را خوردیم. ما در نیمه دوم تیم برتر میدان بودیم و هر تغییری که دادیم تاثیرگذار بود. فوتبال شل گرفتن و شل نگرفتن ندارد و همه این‌ها تاکتیی است. شرایط بدنی تیم ما در نیمه اول چندان خوب نبود. ما معولاً به حریف اجازه بازی‌سازی نمی‌دهیم، اما امروز استقلال توپ‌های سوم را می‌برد.
سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین در پاسخ به این سوال که آیا از اینکه مقابل استقلال دفاعی بازی کردید پشیمان نیستید، اظهار داشت: چند تیم به اینجا آمدند و توانستند جسورانه بازی کنند و امتیاز بگیرند؟ روز گذشته هم گفتم که ما دنبال ارائه یک بازی باکیفیت هستیم. بیشتر از اینکه در نیمه اول باختیم، از کیفیت پایین بازی‌مان راضی نبودم. رده‌های پنجم و ششم و هفتم دیگر برای ما فرقی نمی‌کند. با شرایطی که داشتیم و کسر امتیازی که داشتیم می‌خواستیم تیم را حفظ کنیم و در ادامه پله پله صعود کنیم. جایگاه برای ما دیگر مهم نیست و اینکه تماشاگران بازی خوب از ما ببینند برایم مهمتر از هر موضوع دیگری است.
دقیقی درخصوص تقدیر از تماشاگران استقلال و در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان امید داشت که تا پایان دوره مربیگری‌اش همینگونه بماند یا خیر، گفت: من نمی‌توانم خودم بگویم. تلاشم را می‌کنم و همه با امید زنده هستند. انشالله ادامه‌دار باشد و همین که شما راضی هستید برای ما یک دنیا ارزش دارد.
وی افزود: تعدادی از بازیکنان برای نخستین‌بار در ورزشگاه آزادی بازی کردند و اشتباهات داوری آنها را تحت فشار قرار می‌دهد. مظلوم‌ترین قشر فوتبال ایران خبرنگاران و داوران هستند. احترام زیادی برای داوران بازی امروز قائل هستم، اما اشتباهات آنها به تیم ما فشار وارد کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا