اخبار ورزشیفوتبال ایران

فکری:‌ داور با اخراج سخت گیرانه بازیکن ما شیرازه تیم را برهم ریخت

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: داور با اخراج سخت گیرانه شیرازه تیم ما را برهم ریخت.

به گزارش پیشرو ورزش، محمود فکری در نشست خبری پس از شکست ۴ بر یک مقابل سپاهان اظهار داشت: به سپاهان خسته نباشید و تبریک می گویم. ازبازیکنانم تشکر می کنم. با تمام وجود جنگیدند. چیزی که می خواستم را در زمین اجرا کردند.

وی افزود: در بحث فنی شاید قدرت تیمی ما به سپاهان نرسید و اگر با ۱۱ نفر هم بازی می‌کردیم تضمینی نبود که با سه امتیاز بیرون بیاییم. متاسفانه سوت سخت گیرانه داور باعث شد شیرازه تیم ما به هم بریزد. اگر این خطا برای تیم ما بود شاید اصلا نگاه نمی کردند که در چنین صحنه ای بازیکنی اخراج شود. متاسفانه برخی داوران به تیم نگاه می کنند. می بینند این تیم نفت مسجدسلیمان است و می شود علیه آن سوت زد یا خیلی راحت بازیکنش را اخراج کرد. متاسفانه بعد از آن اخراج سیستم کاری ما به هم ریخت و نتوانستیم برنامه مان را خوب اجرا کنیم.

فکری گفت: در مجموع بازیکنان ما با توجه به ۱۰نفره شدن، خوب دویدند و جنگیدند. سعی کردند فضاها را خوب ببندند. در نیمه اول فرصت دیگری به حریف ندادند و یک سری اشتباهات در یارگیری در نیمه دوم داشتیم. وقتی توپ ارسال می شد، بازیکنان ما فقط توپ را نگاه می کردند و متاسفانه حریف را نگاه نمی کردند.

وی افزود: توپ خودش وارد دروازه نمی شود و نفر باید ضربه بزند. متاسفانه بچه های ما فقط توپ را نگاه می کردند. باید این ایراد را برطرف کنیم تا به امید خدا در بازی های آینده امتیازات مدنظر را به دست بیاوریم و در جدول بالا برویم. ولی در مجموع از شکل بازی و انگیزه بچه ها تشکر می کنم. به آینده امیدوار شدم. در بازی های آینده می توانیم امتیازات بیشتر و بهتری به دست بیاوریم تا در جدول صعود کنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که سپاهان در نیمه اول چند حمله از سمت راست کرد و یکبار به گل رسید و در نیمه دوم هم این حملات تکرار شدند، گفت: در آنالیزمان نقطه قوت سپاهان را به بازیکنان گفته بودیم که از کناره ها حمله می کنند و ضربه می زنند. بعد از اخراج بازیکنمان هم تغییراتی دادیم. بعضی اوقات توان بالای بازیکنان حریف باعث اشتباه می شود. اینکه شما بازیکنی را یک سمت بگذارید و به او بگویید، کافی نیست. باید این توان را داشته باشند.

وی افزود: گفتم توان فنی سپاهان از ما بالاتر بود. قدرت تیمی بهتری دارند. یک سری اشتباهات در گل خوردن داشتیم. مدافعین ما هنگام ارسال فقط توپ نگر بودند و مراقب حریف نبودند که توپ را وارد دروازه می کند. این ایرادی است که روی آن کار می کنیم و باید برطرف شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا