اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

درخواست ۲ بخشی باشگاه استقلال از دادگاه CAS برای کسر قرارداد ساپینتو

باشگاه استقلال درخواست خود را همراه با دفاعیات لازم به دادگاه CAS ارائه کرد.
به گزارش پیشرو ورزش، امروز جلسه رسیدگی به پرونده ساپینتو در دادگاه CAS برگزار شد و باشگاه استقلال درخواست خودش را در دو بخش با ارائه دفاعیات لازم، به این دادگاه اعلام کرد.
بر این اساس، باشگاه استقلال از دادگاه CAS درخواست دارد که با توجه به آرای انضباطی اعلام شده در زمان مدت حضور ساپینتو روی نیمکت آبی‌ها و جرایمی که به خاطر احکامِ سرمربی پرتغالی از درآمدهای این باشگاه مانند تبلیغات محیطی کسر شده، بخشی از قرارداد ساپینتو با این مبالغ تهاتر شود.
همچنین محرومیت‌های زیاد ساپینتو موضوع دیگری است که باشگاه استقلال براساس آن‌ها معتقد است، سرمربی پرتغالی نتوانسته به بخشی از تعهدات خودش عمل کند و به همین خاطر درخواست کسر مبلغی از قرارداد این مربی را دارد.
به این ترتیب آبی‌ها مدارک و مستندات خود را برای دفاع از این ۲ درخواست به دادگاه حکمیت ورزش ارائه کردند و قرار است داوران این دادگاه پس از بررسی پرونده، نتیجه را اعلام کنند. گفته می‌شود رای این پرونده یک ماه دیگر اعلام می‌شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 2 =

دکمه بازگشت به بالا