اخبار ورزشیورزش بانوان

سلیمانی: مهرسان برنامه ۱۰ ساله برای حمایت از اسکواش دارد/ ملی پوشان به فرانسه می‌روند

تیم اسکواش بانوان مهرسان با ۳ ورزشکار ۲۹ بهمن راهی مسابقات آزاد فرانسه خواهد شد.

به گزارش  پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسعود سلیمانی در خصوص اعزام تیم اسکواش مهرسان به مسابقات آزاد فرانسه اظهار داشت: فدراسیون در این روزهای سخت سرمایه انسانی را به عنوان ابزار توسعه در نظر گرفت. افکار بلند باعث رشد ورزش خواهد شد. خوشحالم که مهرسان اسکواش را برای حمایت انتخاب کرده است.

وی افزود: کمتر از ۱۰ روز نخستین اعزام تیم مهرسان با حضور ورزشکاران ملی پوش انجام می شود.

رئیس فدراسیون اسکواش در پاسخ به این سوال که فعالیت مهرسان در حمایت از فدراسیون به چه صورت است، عنوان کرد: مدیرعامل باشگاه برنامه بلندمدت دارد. آنها برنامه ۱۰ ساله را برای اسکواش در نظر گرفته اند که می توان به تهیه البسه، استفاده از روانشناس و حمایت از ملی پوشان اشاره کرد.

سلیمانی درباره اینکه نظر وزارت ورزش برای اعزام برون مرزی چه بود، گفت: هیچ رشته ای در نیمه دوم سال آن هم بانوان و همین طور باشگاهی اعزام به خارج از کشور نداشته است. با جلسه ای که در شورای برون مرزی داشتیم و اینکه در صورت عدم اعزام ممکن است حامی خود را از دست بدهیم، با اعزام موافقت شد. با حمایت کمیته و وزارت ما با بخش خصوصی با تفاهم رسیده ایم.

* رفیعیان: هدفمند تیم اسکواش را تشکیل دادیم

حسین رفیعیان مدیرعامل باشگاه مهرسان هم در این نشست عنوان کرد: ما تیم بانوان را تشکیل دادیم که هدفمند گام به مسابقه گذاشت و توانست با قدرت حریفانش را شکست دهد.

وی ادامه داد: برنامه ما فقط برای اسکواش نیست و برای فوتسال هم برنامه داریم. باید ببینیم حمایت ها چطور است. در بخش مردان اسکواش هم سال آینده تیمداری خواهیم کرد این به شرطی است که مشکل سربازی پسران حل شود.

رفیعیان در پاسخ به این سوال که شما برای اسکواش چقدر هزینه کرده اید، خاطرنشان کرد: اعلام این هزینه شخصی است و هر چقدر بتوانیم این کمک را خواهیم داشت. ما حتی به دنبال ساختن کورت هستیم. اگر هزینه کلی را بگویم شاید فردا کسی نیاید. هزینه تیمداری ما بالاست چون به صورت حرفه ای کار می کنیم. ما کاری می کنیم که سر زبان ها بیفتیم. نخستین مجله رشته های ورزشی را هم منتشر خواهیم کرد و سال آینده برنامه بهترین ورزشکاران ایران را خواهیم داشت. این برنامه کمک می کند فدراسیون ها خودشان را نشان دهند. ما برنامه ای هم برای معرفی ایران در مسابقات فرانسه داریم.

* حیدری: بازیکنان ما رنکینگی ندارند

فاطمه سادات حیدری سرمربی تیم اسکواش مهرسان درباره شرایط تیم ایران و حریفان در مسابقات فرانسه یادآور شد: از مهرماه تمرینات را شروع کردیم. با مدیریت باشگاه مهرسان ما هیچ دغدغه ای نداشتیم. تجهیزات جانبی همیشه جزو دغدغه ها بوده که برای این اعزام نداشتیم. تمرینات بچه ها به صورت جدی دنبال شده است. ۳ ورزشکار ما از شهرستان به تهران آمدند و در کنار ما تمرین کردند.

وی ادامه داد: بچه های ما هیچ رنکینگی ندارند اما ما به این موضوع فکر نمی کنیم. تیم وضعیت خوبی دارد و تیم جوانان را اعزام می کنیم که در این مدت با تیم بزرگسالان تمرین داشتند. جدول مسابقات هنوز بیرون نیامده و نمی توانم از مسابقات پیش بینی داشته باشم اما با تمام توان در مسابقات شرکت می کنیم. این مسابقات در سطح بالا برگزار می شود و من هم به بازیکنانم ایمان دارم.

* حنیفی: قهرمانی در لیگ هدف ما بود

سمانه حنیفی سرپرست تیم مهرسان هم درباره این تیم، خاطرنشان کرد: تیم مهرسان ۶ بازیکن دارد که همه بچه ها تقریبا عضو تیم ملی هستند. ما کادر پزشکی به صورت کامل برای تیم در نظر گرفته ایم. اهداف ما در سه بخش است که می توان به قهرمانی در لیگ و قهرمانی در مسابقات برون مرزی اشاره کرد.

به گزارش فارس، هانیه رفیعیان، ستایش پزشکی و نرگس سلطانی نفرات اعزامی هستند. مسابقات دوم اسفند شروع می شود و تیم ۲۹ بهمن راهی فرانسه خواهد شد.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 18 =

دکمه بازگشت به بالا