اخبار ورزشیفوتبال جهان

درخواست بازیکنان منچستریونایتد برای جذب سرمربی پاری سن ژرمن

بازیکنان منچستریونایتد از مدیریت خواسته‌اند تا برای فصل آینده سرمربی پاریس را به اولدترافورد آورند.

به گزارش پیشرو ورزش، منچستریونایتد به دنبال پیدا کردن سرمربی فصل آینده خود است و به ۲ گزینه اریک تن هاگ (آژاکس) و مائوریسیو پوچتینو (پاریس) رسیده است.

با رفتن اد وودوارد و آمدن آرنولد در سمت مدیریت اجرایی باشگاه منچستریونایتد، بررسی‌ها برای پیدا کردن جانشین سولسشر جدی‌تر شده و به طبق ادعای سایت گل، شیاطین سرخ در حال مذاکره با پوچتینو برای فصل آینده است.

گل نوشت که بازیکنان و باشگاه معتقد هستند که پوچتینو نزدیک‌ترین گزینه به یونایتد خواهد بود و می‌تواند پس از ترک پاریس راهی اولدترافورد شود.

طبق گزارش منچسترایونینگ نیوز، بازیکنان پوچتینو را می‌خواهند و سایت اکسپرس نوشت که بازیکنان تیم، رانگنیک را تحت فشار قرار داده‌اند که سرمربی پاریس را برای آنها انتخاب کند.

پوچتینو از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۹ با هدایت تیم‌های ساوتهمپتون و تاتنهام توانایی‌های خود را به نمایش گذاشت و توانست با اسپرز باشکوه‌ترین روزهای این باشگاه را رقم زند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا