اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

دبیر: کشتی گیری موفق است که تا پای جان برای هدفش تلاش کند

رئیس فدراسیون کشتی در اردوی بستر سازی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان که در محل کمپ تیم های ملی کشتی شهید سلیمانی در حال برگزاری است حاضر شد و با آنان صحبت کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، علیرضا دبیر پس از حضور در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان اظهار داشت: کشتی گیر باید بانظم باشد؛ به استراحت خود برسد و در نهایت کشتی گیری موفق خواهد شد که تا پای جان برای هدفش تلاش کند و خسته نشود.

وی افزود: شما به‌ شرطی موفق خواهید شد که تمرکزتان روی کشتی باشد، کشتی گیران باید از نظر فرهنگی بی‌نظیر باشند. معتقد باشید و از خدا بترسید و باید به خدا نزدیک شوید تا موفق شوید. زندگی حرفه ای شما از این سن شروع شده است و باید فنونی که از این اردوها یاد گرفتید در شهرهای خود تکرار کنید تا با شما عجین شوند و در شرایط مسابقه از این فنون استفاده کنید.

رئیس فدراسیون کشتی در خصوص توجه نونهالان به مربیان خود گفت: کشتی گیر در این سن به مربی نگاه می کند و اگر مربی خوب و سالم باشد، مسلما روی او موثر خواهد بود و موفقیت ورزشکار را به دنبال خواهد داشت. کارهای فرهنگی‌ بسیار خوبی در اردوهای بسترسازی صورت گرفت و این موضوع در اردوهای آینده نیز ادامه خواهد داشت تا کشتی گیر از مسیر خود خارج نشود.

دبیر با بیان اینکه به جوانان اعتماد دارم، عنوان کرد: یک آدم موفق نباید حتماً استثنایی باشد یک آدم موفق باید پشتکار داشته باشد همچنین یادگیری فن یعنی تغییر و روز به روز باید این تغییرات در شما احساس شود.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه وقتی هدف خود را بالا بگیرید حتما موفق خواهید شد، اظهار کرد: فکر و ذهن شما باید مدال طلای المپیک باشد و تلاش شما باید هر روز بیشتر شود تا در نهایت به خوش رنگ ترین مدال المپیک دست پیدا کنید.

وی درباره پرپایی اردوی نونهالان در کمپ تیم های ملی شهید سلیمانی خاطر نشان کرد: در هیچ دوره ای سابقه نداشته است که فدارسیون به صورت ماهانه برای نونهالان در هر دو رشته آزاد و فرنگی به صورت منظم اردو برگزار کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 8 =

دکمه بازگشت به بالا