اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

دبیر:نمی‌توانیم مایحتاج زندگی چند هزار نفر را به خاطر چند نفر قطع کنیم

رئیس فدراسیون کشتی گفت:ما نمی‌توانیم مایحتاج زندگی چند هزار نفر را به خاطر چند نفر قطع کنیم. ما وظیفه داریم به عنوان فدراسیون لیگ را برگزار کنیم.

به گزارش پیشرو ورزش، علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در پایان لیگ برتر کشتی فرنگی در خصوص مسابقات لیگ برتر امسال گفت: من از تیم‌هایی که حضور پیدا کرده‌اند مثل تیم مقاومت البرز، سپاهان، دانشگاه آزاد، فولاد خوزستان و همه تیم‌هایی که حضور داشتند تشکر می‌کنم. مسابقات خیلی خوبی بود. تیم‌ها با ما و سرمربی تیم ملی همکاری خوبی داشتند. از همه آنها ممنونم،‌ آمدند و به کشتی کمک کردند. امیدوارم که بتوانیم باشگاه‌های جهان را هم به خوبی برگزار کنیم.

وی در ادامه افزود: لیگ امسال نظم خیلی خوبی داشت و شاید در مقایسه با لیگ آزاد نظم بهتری داشت. مسابقات فینال هم سطح کیفی بالایی داشت. من به سرمربی تیم ملی گفتم از لیگ برای انتخابی تیم ملی بهره‌برداری کند و جوان‌ها خیلی خوب خودشان را نشان دادند.

رئیس فدراسیون کشتی اظهار داشت: لیگ چند حسن دارد؛ یکی اینکه کشتی به خانه‌های مردم می‌رود؛ یکی دیگر از خوبی‌های لیگ بحث مالی است که برای کشتی‌گیران و کادر فنی آنها دارد و حسن دیگر لیگ این است که جوان‌های با استعداد را به کشتی معرفی می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا برخی عنوان‌داران و قهرمانان جهان و المپیک در لیگ امسال حضور نداشتند، گفت: زمانی لیگ را به خاطر غیبت ستاره‌ها تعطیل می‌کردند، اما ما نمی‌توانیم مایحتاج زندگی چند هزار نفر را به خاطر چند نفر قطع کنیم. ما وظیفه داریم به عنوان فدراسیون لیگ را برگزار کنیم، هر کسی دوست داشت می‌تواند بیاید و هر کسی هم که دوست نداشت چون تصمیم شخصی است می‌تواند نیاید. شاید بعضی‌ها شرایط بدنی‌شان مناسب نبوده و از نظر خودشان تصمیم درستی گرفتند. ولی لیگ برای جوان‌ها عالی و محل درآمدزایی است.

دبیر در خصوص عدم حضور تماشاگران در مسابقات فینال و رده‌بندی اظهار داشت: ما نتوانستیم برای حضور تماشاگران برای امروز مجوز بگیریم، تمام تلاشمان را کردیم تا مجوز حضور تماشاگران را در سالن بگیریم، ولی به خاطر کرونا که با سرماخوردگی بالا می‌رود و در حال افزایش است، نتوانستیم حتی تعداد محدودی را مجوز بگیریم. ما دو هفته آینده هم مسابقات قهرمانی کشور را داریم، شاید مهم‌تر از این مسابقات باشد و در تلاشیم تا مجوز حضور تماشاگران در آن رقابت‌ها بگیریم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا