اخبار ورزشیسایر اخبار

داورزنی: ورزشکاران با حضور در راهپیمایی نشان دادند انقلاب زنده است

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت: جامعه ورزش با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که انقلاب هنوز زنده است.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، محمدرضا داورزنی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در راهپیمایی ۲۲ بهمن درباره حضور پورشور جامعه ورزش، اظهار داشت: جامعه ورزش عضوی از مردم هستند و هر کاری می‌کنند برای مردم است. طبیعی است در این رویداد مهم دوشادوش مردم در صحنه انقلاب حضور داشته باشند و به دنیا نشان دهند انقلاب زنده است و مردم تا نفس دارند به راهشان ادامه خواهند داد.

داورزنی درباره اینکه این حضور چه پیامی خواهد داشت و دشمنان ایران می‌گفتند ۴۰ سالگی انقلاب را نخواهند دید، عنوان کرد: حضور مردم بیانگر این است که ۴۰ سالگی انقلاب را به کوری چشم همه دشمنان جشن می‌گیرند. ملت ما با پایداری بیشتر با وجود همه تحریم‌ها و شیطنت‌هایی که آمریکا دارد با همه فشارهایی که می‌آورد روز به روز مستحکم‌تر هستند.

معاون وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که حضور ورزشکاران با لباس ورزشی چه پیامی به دنیا مخابره می‌کند، گفت: مجموعه ورزش کشور، ملی‌پوشان و همه جامعه کنار مردم و عضوی از مردم هستند و برای مردم کار می‌کنند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − سه =

دکمه بازگشت به بالا