اخبار ورزشیسایر اخبار

سرپرست فدراسیون بوکس با وزیر ورزش دیدار کرد

سیدروح‌اله حسینی سرپرست فدراسیون بوکس صبح امروز (شنبه – ۲۴ تیرماه) در دیداری صمیمی با وزیر ورزش و جوانان در خصوص موانع و مشکلاتی که بر سر راه این رشته المپیکی وجود دارد، به گفتگو پرداخت.

به گزارش پیشرو ورزش، سیدروح‌اله حسینی سرپرست فدراسیون صبح امروز (شنبه – ۲۴ تیرماه) با حضور در وزارت ورزش و جوانان با سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دیدار و به بیان مسائل و مشکلات این رشته المپیکی پرداختند.

در ابتدای این دیدار حسینی گزارشی از اقدامات خود از زمانی که سرپرستی فدراسیون را برعهده گرفت، ارائه داد و از موانع و مشکلاتی که در مسیر این رشته وجود دارد، صحبت کرد.

افزایش سهمیه بوکسورها برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ – هانگژو و موانعی که برای احداث کمپ تمرینی و خوابگاه اختصاصی بوکس وجود دارد از جمله مباحث مهمی بود که در این دیدار مطرح شد و وزیر ورزش و جوانان اعلام کردند که حمایت‌های لازم از این رشته المپیکی صورت می‌پذیرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

دکمه بازگشت به بالا