اخبار ورزشیتوپ و تور

داورزنی:برنامه‌ای برای انتخابات کمیته ندارم

رئیس فدراسیون والیبال گفت: باشگاه شهرداری ارومیه برای میزبانی باشگاه‌های آسیا باید بدهی خود را تعیین تکلیف کند.

به گزارش پیشرو ورزش، محمدرضا داورزنی درباره مشکل باشگاه ارومیه برای میزبانی جام باشگاه‌های آسیا، عنوان کرد: نامه‌‌ای را خدمت دوستان نوشتیم مبنی بر اینکه مبلغی را به چند بازیکن و یک مربی از گذشته بدهکار هستند، باید تعیین تکلیف کنند تا پنجره‌شان باز شود. براساس نامه فدراسیون جهانی این باشگاه به دلیل اینکه درخواست میزبانی باشگاه‌های آسیا را داده بود، فعلا از میزبانی محروم است. تا آخر دی‌ماه گفته بودیم تعیین تکلیف کنند. معمولا ۲ ماه قبل از میزبانی باید هتل، سالن و … به کنفدراسیون آسیا اعلام شود اما هنوز متاسفانه این اتفاق رخ نداده است.

رئیس فدراسیون والیبال افزود: روز گذشته به اداره کل استان آذربایجان غربی اعلام کردیم اگر این اتفاق نیفتد باید محل میزبانی را جابه‌جا کنیم. چون نمی‌توانیم این امکان را برای ایران از دست بدهیم. ارومیه فعلا نمی‌تواند در رویدادهای بین‌المللی شرکت کند به همین دلیل انتظار داریم هم استاندار، شورای شهر ارومیه و هم باشگاه شهرداری ارومیه نسبت به تعیین تکلیف بدهی اقدام کنند. قلبا دوست داریم میزبانی در ارومیه انجام شود اما اگر تعیین تکلیف نکنند چاره‌ای نداریم محل را جابه جا کنیم.

وی درباره اعزام والیبال بانوان به بازی‌های آسیایی، خاطرنشان کرد: یکی از کارهایی که برای اولویت دارد این است که بتوانیم تیم زنان را در بازی‌های آسیایی شرکت دهیم. ستاد عالی بازی‌ها باید قطعی کند اما هم از وزیر و هم از کمیته درخواست کردیم تیم بانوان بتواند در بازی‌های آسیایی شرکت کند. درست است که من رئیس فدراسیون والیبال هستم اما درخواست من این بود برخی از رشته‌های دیگر مانند هندبال، فوتبال و بسکتبال هم اعزام شوند و این اتفاق خوب برای زنان رخ دهد.

داورزنی در پاسخ به این سوال که برای هیات اجرایی کمیته و ریاست برنامه‌ای دارید یا خیر، یادآور شد: خیر، فقط به والیبال فکر می‌کنم.

رئیس فدراسیون والیبال در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شنیده شده همین مدرس خارجی که قرار است فروردین بیاید عقد قراردادی هم قرار است داشته باشد، گفت: خیر او فقط کار آموزشی انجام می‌دهد.

وی همچنین درباره اختلاف بین کشتی و کمیته ملی المپیک و فضای موجود ورزش، تصریح کرد: موفقیت ما در سایه همدلی است و اگر همدلی از بین برود ورزش کشور آسیب می‌بیند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا