اخبار ورزشیسایر اخبار

انتصاب مدیر هسته مرکزی گزینش وزارت ورزش و جوانان

مدیر هسته مرکزی گزینش وزارت ورزش و جوانان منصوب شد.

به گزارش پیشرو ورزش، در حکمی از سوی برنا فیروزی، معاون توسعه مدیریت و منابع و دبیر هیات مرکزی گزینش وزارت ورزش و جوانان، محمود متدین به عنوان عضو و مدیر هسته مرکزی گزینش این وزارتخانه منصوب شد.

در این حکم آمده است:

نظر به تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی در اجرای بند ۲ ماده ۹ قانون گزینش کشور و تاییدیه شماره ۲/۶۰۵۰ مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۰ به موجب این ابلاغ به عنوان «عضو و مدیر هسته مرکزی گزینش وزارت ورزش و جوانان» منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و تعامل با سایر اعضای محترم هسته، در خدمت صادقانه به نظام گزینش کشور در راستای انتخاب افراد اصلح، متعهد، شایسته و صاحب اخلاق کریمه برای خدمتگزاری در دولت مردمی و عدالت‌محور با دقت نظر و توجهی که معمول می‌دارید موفق و موید باشید. اهتمام به اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر گزینش هوشمندانه، عادلانه و دقیق و همچنین روزآمدی روش‌های فرایند گزینش داوطلبین، پرهیز از تنگ‌نظری و نگرش‌های سلیقه‌ای و غیرحرفه‌ای و رعایت حقوق افراد مورد تاکید است. توفیق شما را در اجرای قانون گزینش بویژه وظایف مصرح در ماده‌های ۱۰ و ۱۱ قانون مذکور از خداوند سبحان مسالت می‌نمایم.

متدین از مدیران باتجربه وزارت ورزش است که سابقه سال‌ها دبیری فدراسیون ووشو و فعالیت در چند فدراسیون دیگر از جمله شطرنج و تکواندو را در کارنامه دارد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

دکمه بازگشت به بالا