اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

خمز: باختیم اما بازی برابری با پرسپولیس داشتیم

سرمربی تیم تراکتور گفت: مقابل پرسپولیس بازی بهتری نسبت به سپاهان داشتیم.

به گزارش پیشرو ورزش، پاکو خمز سرمربی تیم تراکتور بعد از شکست تیمش مقابل پرسپولیس در دومین بازی لیگ برتر اظهار داشت: درست کردن مشکلات این قدر ساده نیست. باید بین بازیکنان بگردیم تا ببینیم کدام بازیکن مشکل ما را در خط حمله حل می کند. رستمی و حسین زاده مهاجم نوک نیستند. باید کار و تلاش کنیم. امروز بازی بهتری نسبت به سپاهان کردیم و بازی امروز برابر بود. بازی را باختیم اما برابر با حریف بودیم. کار من این است که با این بازیکنانی که دارم راه حل را پیدا کنم.

*باید از پورحمیدی حمایت کنیم

خمز درباره اشتباه دروازه بانش در این بازی تصریح کرد: فکر می‌کنم پورحمیدی به دنبال حفاظت از دروازه ما بود. یک دروازه بان وقتی اشتباه می کند هجمه روی او زیاد می شود اما الان باید از پورحمیدی حمایت کنیم چون به او نیاز داریم. باید با بازیکنان بیشتر دوست باشم. هنوز برای بهتر شدن جا داریم. با تلاش و کار زیاد می توانیم به آن برسیم.

*اسدی می توانست اینجا باشد، اما نیست

وی درباره وضعیت مهاجمان تیمش هم گفت: اگر به عقب فکر کنیم نمی شود مشکل را حل کرد. اسدی بازیکن خوبی است. می شد اینجا باشد اما نیست. غر زدن را باید کنار گذاشت. بهانه را کنار بگذاریم و با همین بازیکنان کار کنیم. باید با تیم های بزرگ رقابت کنیم. مهاجمان فعلی ما مهاجم نوک نیستند و قد بلند ندارند اما باید از آنها چیز دیگری بخواهیم و از سرعت آنها استفاده کنیم تا راحت تر بازی کنند.

*دو باخت به تیم های بزرگ دادیم که عجیب نیست

سرمربی تراکتور افزود: ما سعی می کنیم تا شرایط بهتر شود. درباره بازیکنان باید بگویم با همین بازیکنان کار می کنیم. باید از همین بازیکنان به خوبی استفاده کرد. بازیکنان خوبی داریم. این بازی نسبت به بازی قبل برای ما بهتر بود. باید برنده شویم. ۲ باخت به تیم های بزرگ دادیم که عجیب نیست. تیم ما کم کم بهتر می شود. بازی بعدی بهتر می شویم و برنده خواهیم شد.

*باید از اشتباهاتمان درس بگیریم

خمز درباره ساده گل خوردن تراکتور و نگرانی از این شرایط برای بازی‌های آسیایی ادامه داد: اشتباهات فردی قابل پیش بینی نیست. باید از این اتفاقات درس گرفت تا تکرار نشود. از قبل نمی شود این اتفاقات را پیش بینی کرد. باید از این اشتباهات درس بگیریم تا تکرار نشود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا