اخبار ورزشیفوتبال جهان

رئیس بایرن: با ناگلس مان به افتخارات بزرگی می رسیم

باشگاه بایرن دقایقی بعد از تایید انتقال یولیان ناگلس مان به مونیخ توسط لایپزیگی ، این موضوع را رسانه ایی کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، پیش بینی شبکه اسکای اسپورت در مورد رسانه ایی شدن انتقال یولیان ناگلس مان، سرمربی آر.ب لایپزیگ به بایرن در روز سه شنبه(امروز) درست از آب درآمد.

دقایقی بعد از آنکه اولیور مینتسلاف، رئیس هیات مدیرها باشگاه لایپزیگ از قطع همکاری با این مربی ۳۳ ساله در پایان فصل و انتقالش به بایرن خبرداد، هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن نیز آن را تایید کرد.

به نقل از کیکر، وی گفت: یولیان ناگلس مان آغازگر نسل جدیدی در مربیان است. با وجود داشتن جوانی، او دوران مربیگری تاثیرگذاری را پشت سرگذاشته است. اطمینان داریم با ناگلس مان به افتخارات بزرگ سال های اخیر می توانیم دست یابیم.

همچنین اولیور کان، دروازه بان بزرگ تاریخ مونیخی ها و عضو هیات مدیره باشگاه نیز عنوان کرد: خود همین دوره قرارداد ۵ ساله با بایرن نشان می دهد که او تا چه حد می تواند در مونیخ تاثیرگذار باشد.

همچنین سالی حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه که اختلافات گسترده اش با هانس دیتر فلیک، عامل رفتن سرمربی ۵۶ ساله کنونی تیم در پایان فصل و آمدن ناگلس مان شد، نیز عنوان کرد: ما گفت وگوهای بسیار مفید و نویدبخشی با او داشتیم که منجر به توافق شد.

ناگلس مان با امضای قراردادی ۵ ساله از ابتدای تابستان سال جاری مسئولیت فنی مونیخی ها را برعهده می گیرد و جانشین فلیک خواهد شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا