اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

خطیبی: سه امتیاز را از دست دادیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: بی‌احترامی کوچکی به من شد اما ایرادی ندارد.

به گزارش پیشرو ورزش، رسول خطیبی بعد از شکست ۲ بر صفر مقابل ملوان در نشست خبری اظهار داشت: به تیم ملوان و هواداران شان تبریک می‌گویم که ۳ امتیاز را گرفتند. شرایط بازی تا قبل از گل به سود ما بود و می‌توانستیم ۲-۳ گل به حریف بزنیم، اما در ضد حملات ملوان خوب کار می‌کند و این مساله را به بازیکنان گفته بودیم. در صحنه گل هم روی ضد حمله گل خوردیم و اشتباه دروازه بان ما هم رقم خورد و می توانست از دروازه خارج شود که نشد. دوباره به بازی برگشتیم موقعیت گل هم داشتیم ولی با بی دقتی و بدشانسی به گل نرسیدیم. در نیمه دوم با تغییر سیستم بازهم دنبال گل بودیم که با اخراج بازیکن مان برنامه بهم ریخت.

وی افزود: سه امتیاز را از دست دادیم. در زمین حریف و مقابل هواداران بازی سخت است و به تیم ملوان تبریک می‌گویم.

وی در مورد عصبانیت خود گفت: ملوان بزرگانی مثل صالح نیا که استادم در تیم ملی جوانان بوده و مربیان بزرگی داشته که مربیانش از نظر اخلاق مداری همیشه زبانزد بوده و از دهه ۷۰ و ۸۰ که بازی می‌کردم. در این زمین از دیدن این مربیان کیف می‌کردم ولی بی‌احترامی کوچکی به من شد که ایرادی ندارد این هم خوشحالی نیمکت ملوان بود ولی آنها هم دوستان من هستند ایرادی ندارد.

خطیبی در مورد اینکه چرا بعد از تارتار به نشست آمدید، گفت: یک مقدار حالم خوب نبود و گفتم اگر اجازه بدهند دستیارم بیاید که بخاطر شما آمدم تا ناراحت نشوید.

وی در مورد جو ورزشگاه انزلی گفت: جو ورزشگاه خیلی خوب بود در مورد بازی یک نکته ای بگویم دوست دارم همه داوران خوب سوت بزنند و مشکلی برای هیچ تیمی به وجود نیاورند اما خواهشم از کمیته داوران این است که حتما این بازی را با بیشتری نگاه کنند تا حقی از تیم پیکان ضایع نشود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + شش =

دکمه بازگشت به بالا