اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

دودک از خودخواهی رونالدو تا فحاشی مسی گفت!

دروازه بان سابق رئال مادرید علیه دو ابرستاره فوتبال جهان صحبت کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، یرزی دودک دروازه بان سابق رئال مادرید و لیورپول در یک مصاحبه جنجالی علیه دو ابرستاره فوتبال دنیا یعنی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی صحبت کرد.

یرزی دودک، دروازه بان سابق رئال مادرید در مصاحبه با نشریه «گاردین» گفت: رونالدو خود خواه و خود محور است، با میل بسیار زیادی برای برد که اغلب در خارج از کشور مورد استقبال قرار نمی‌گیرد. فکر می‌کنم او ترجیح می‌دهد یک بر صفر ببازد تا اینکه بدون گلزنی ۵ بر صفر ببرد.

دروازه بان سابق رئال درباره  مسی و گواردیولا، گفت: مسی و مربی او، پپ گواردیولا، یک تحریک کننده بود. آنها همیشه آماده بودند تا شما را آزار دهند و این کار را عالی انجام دادند. شنیدم که مسی به په په و سرخیو راموس چنان حرف‌های بی ادبانه‌ای می‌زد که باورش سخت است. او فحاشی‌های شدیدی می‌کرد درحالی که به نظر می‌رسید فردی آرام باشد.

دودک از سال ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۱ برای لیورپول بازی کرد و بعد از آن راهی رئال مادرید شد و برای مدت ۷ سال برای قوهای سپید بازی کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا