اخبار ورزشیورزش تهران

حوزه روابط عمومی ورزش استان تهران در جریان ستاد بحران موثر و کار آمد عمل کرد

اولین جلسه شورای روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران با حضور سرپرست روابط عمومی فرمانداری تهران، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت، ایمان قربانی سرپرست روابط عمومی فرمانداری تهران در این جلسه، حوزه روابط عمومی را تاثیر گذار دانست و گفت: روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران موثر و کار آمد عمل کرده است.
وی با بیان اینکه بخش روابط عمومی در هر دستگاهی تاثیر گذار و مهم محسوب می شود، خاطر نشان کرد: در طرح خدمات سفر نوروزی و تشکیل ستاد روابط عمومی، دستگاه های متولی توانستند خدمات انجام شده را به نحو مطلوبی انجام دهند.
قربانی به هفته روابط عمومی در اواخر اردیبهشت ماه (۲۷ اردیبهشت) اشاره کرد و گفت: با توجه به مقارن شدن این ایام با ماه مبارک رمضان، در نظر داریم برنامه این روز را در تاریخ های ۷ و ۸ اردیبهشت ماه برگزار نماییم.
وی همچنین به تشکیل کمیته های تخصصی در حوزه روابط عمومی اشاره کرد و گفت: توجه به موضوع روابط عمومی می تواند بسیاری از فعالیت ها را تقویت نماید.
در ادامه این جلسه، مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: این نشست اولین حضور روابط عمومی در سال ۹۸ بوده تا همکاران ما بتوانند طبق برنامه ریزی مشخص، برنامه های خود را تا انتهای سال پیش ببرند.
پیام نظر با بیان اینکه نقش و جایگاه روابط عمومی ها مهم است، افزود: با پتانسیل و همکاری این بخش توانستیم در حوادث سیل اخیر بسیاری از امور خدماتی و کمک رسانی را انجام دهیم.
وی افزود: در جشن گلریزان ورزش استان تهران، ستاد روابط عمومی در ۶ فرودین ماه تشکیل و در بخش جمع آوری و تبلیغات اقدامات شایانی را انجام داد.
گفتنی است در پایان جلسه شورای روابط عمومی ورزش استان تهران که با حضور اعضای ستاد و سرپرست روابط عمومی فرمانداری تهران در سالن آمفی تاتر اداره کل ورزش و جوانان تشکیل شد، پیرامون ارزیابی عملکرد سال ۹۷ روابط عمومی های ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان ها و هیات های ورزش استان تهران و معرفی برترین ها در سال ۹۸ بحث و تبادل نظر شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 15 =

دکمه بازگشت به بالا