اخبار ورزشیفوتبال ایران

معدنچی:اگر فجر در لیگ برتر نماند مربیگری را کنار می‌گذارم

مربی تیم فوتبال فجرشهیدسپاسی شیراز گفت: مطمئنم این تیم در لیگ برتر می ماند، اگر این اتفاق نیفتد دیگر مربیگری نخواهم کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، مهرزاد معدنچی پس از شکست فجرسپاسی مقابل شهرخودرو اظهار داشت: به خاطر شرایط موجود به هرحال ناراحت هستیم. حق بدهید. شرایط این تیم راضی کننده نیست. چون اولین بار است که امسال صحبت می کنم وظیفه خودم به عنوان مسئول فنی تیم می دانم که از تماشاگران و مردم شهرمان عذرخواهی کنم.

وی افزود: پیش بینی این را داشتیم که بازی سختی خواهد بود. شهرخودرو شانس آخرش بود. خیلی پرتلاش بازی کردند. نمی خواهم به گذشته برگردم. درست نیست اما تیم ما در گذشته مشکلاتی داشته، اگربخواهیم به آن دامن بزنیم و در موردش صحبت کنیم از مسیرمان دورتر می شویم. باختیم و می پذیریم؛ اما امروز یک نکته خیلی مثبت در بازیمان دیدم. بچه های ما خیلی پرتلاش بودند. خیلی زحمت کشیدند. نباید حرف های کلیشه ای مانند اینکه زمین خوب نیست بزنیم.

مربی فجرسپاسی تصریح کرد: جا دارد ازمسئولان شهر تشکر کنم. با اینکه داشته ما این است اما دراین چندروز تلاش کردند شرایط زمین خوب باشد. می پذیریم خوب نبودیم و عذرخواهی می کنیم. سال های زیادی در فوتبال بودم و این صحبتم را روی بی تجربگی نگذارید. در تیم های بزرگی بازی کردم. این بچه ها را واقعا باور دارم و مطمئنم این تیم در لیگ برتر می افتد. اگر این اتفاق نیفتد دیگر مربیگری نخواهم کرد. این را به اطمینان می گویم.

معدنچی در مورد داوری بازی گفت: داوری مشکلی نداشت. در پنالتی هم بازیکن ما بی احتیاطی کرد. در کل اعتقادم این است که هنوز بازی های زیادی مانده و می توانیم با یکدلی و کنار هم بودن جبران کنیم.

وی در خصوص اینکه به نظر می رسد باشگاه فجرسپاسی به دنبال سرمربی دیگری است، اظهار داشت: من امانت دار این باشگاه هستم. وظیفه ای به من داده شده، در این ۷۲ساعت تلاش کردیم که بچه ها را از نظر روحی و روانی به شرایط خوبی برسانیم. خیلی حالشان را در این ۴۸ ساعت خوب دیدم و واقعا به این تیم امیدوارم. حالا هرکسی می‌خواهد بیاید. دست باشگاه است و من تصمیم نمی گیرم ولی این بچه ها می توانند و به آن ها خیلی امیدوارم.

معدنچی در مورد اینکه به نظر می رسید بازیکنان فجر مخصوصا در نیمه اول نسبت به بازی قبل افت روحی شدیدی داشتند و در نیمه دوم هم از نظر بدنی کم آوردند، گفت: به نظر شما احترام می گذارم اما می گویم ۴۸ ساعت است با این بچه ها زندگی کردم. اتفاقا از نظر روحی شرایط شان خیلی خوب بود. همدلی خوبی در تیم وجود دارد. نمی خواهم به گذشته برگردیم چون از مسیرمان دور می شویم؛ اما نکته مثبتی که امروز در بچه ها دیدم؛ خیلی با روحیه و پرتوان بودند ولی به هرحال یک بی احتیاطی بود. از آن ها تشکر می کنم و زحمتشان را کشیدند. باید برای ادامه کار تلاش کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 6 =

دکمه بازگشت به بالا