اخبار ورزشیورزش تهران

حضور پرشور جامعه ورزش و جوانان استان تهران در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس

اداره کل ورزش و جوانان استان تهران همگام با جامعه بزرگ ورزش و جوانان کشور و همراه با ملت همیشه در صحنه ایران، امروز جمعه در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس، حضور پرشور و شکوهمندی را به نمایش گذاشت.
به گزارش پیشرو ورزش، ورزشکاران و جامعه ورزشی استان تهران، امروز (جمعه) همزمان با روز جهانی قدس با شعار” روز قدس، از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار” با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر انزجار خود را از ایادی استکبار و حمایت خود را مظلومان فلسطین با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، اعلام کردند.
همچنین جامعه ورزش و جوانان؛ متشکل از وزیر ورزش و جوانان، معاونان، علی جوادی مدیرکل ورزش و‌ جوانان استان تهران، معاونان و مدیران ستادی اداره کل، سازمان‌های مردم نهاد، جوانان، قهرمانان، پیشکسوتان و ورزشکاران رشته‌های مختلف استان تهران، ترورهای ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی و کشتار بی رحمانه زنان و کودکان را در غزه و رفح، محکوم کردند.
در این راهپیمایی باشکوه، جوانان و ورزشکاران با پیروی از فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر گرامیداشت روز قدس و لبیک به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی بر ادامه مقاومت اسلامی و ایستادگی برابر زیاده‌خواهی‌ها و تجاوزات بی‌رحمانه اسرائیل جنایتکار و کشورهای غربی حامی این رژیم جعلی، تأکید کردند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در جریان راهپیمایی روز قدس و در گفت و گوی زنده شبکه ورزش که در محل استیج وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: امروز با هدف ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه و فلسطین ومقابله با رژیم ددمنشانه اسرائیل در راهپیمایی باشکوه روز قدس حضور پیدا کردیم.
“علی جوادی” با اعلام انزجار از این رژیم غاصب، ابراز امیدواری کرد که ان شاالله مقاومت پیروز خواهد شد.
بنا به همین گزارش، جامعه ورزش و جوانان استان تهران درحمایت از قدس عزیز و مردم مظلوم فلسطین با همراهی روسای ادارات ورزش و جوانان شمال شرق، جنوب شرق، جنوب غرب، شمال غرب و شمیرانات، روسا و ورزشکاران هیات های ورزشی استان و حوزه ها ابتدا در میدان فلسطین حضور یافتند و در ادامه همراه با مردم تهران حضور پرشوری در راهپیمایی روز جهانی قدس داشتند. ضمن آنکه دیگر مسئولین ورزش شهرستان های تابعه استان تهران و ورزشکاران آن ها نیز در راهپیمایی باشکوه روزجهانی قدس در شهرستان های استان، با همراه داشتن نمادهای ورزشی(بنر، لباس ورزشی، دست نوشته ها)، همپای مردم شریف استان و ایران در این راهپیمایی عظیم و حماسی حضور پیدا کردند.
گفتنی است، همزمان با راهپیمایی روز قدس، مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه نیز برگزار و پیکر این شهدا بعد از تشییع در تهران به زادگاه شان برای تشییع و خاکسپاری منتقل ‌شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =

دکمه بازگشت به بالا