اخبار ورزشیفوتبال جهان

فلیک:همه چیز تا امضای قراردادم در تیم ملی عالی پیش رفت

هانس دیتر فلیک از امضای قرارداد با فدارسیون فوتبال آلمان برای هدایت تیم ملی کشورش ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، عاقبت فلیک به تیم ملی آلمان رسید و پیش بینی ها صحیح از آب درآمد. این مربی ۵۶ ساله که دریک سال و نیم اخیر بایرن مونیخ را هدایت کردو افتخارات متعددی هم گرفت، چند هفته قبل اعلام کرد از مقامش کنار می رود. بعد از آن بایرن، یولیان ناگلس مان را به عنوان جانشین وی برگزید.

فلیک که در سال های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۴ به عنوان کمک مربی اول با یواخیم لو در تیم ملی آلمان کارکرد، علاقمند بود زمام امور مانشافت را بعد از یورو ۲۰۲۰ برعهده گیرد.

به همین خاطر با وجود علاقه تیم های بارسلونا، رئال مادرید، یوونتوس و تاتنهام، بارها تاکید کرد اولویت اولش، مربیگری تیم آلمان است.

فلیک دریکی، دو روز اخیر به توافق رسید و امروز قراردادش را تا سال ۲۰۲۴ امضا کرد.

او بعد از امضای تفاهم نامه کاری اش گفت:همه چیز به طرز شگفت انگیزی برای من تا امضای قراردادم پیش رفت اما بسیار خوشحالم که از پاییز می توانم تیم ملی را هدایت کنم.

فلیک افزود: فصل اکنون تازه به اتمام رسیده و دو سال حضور در بایرن به روحیه من برای ادامه کار کمک می کند.شور و هیجان بازیکنان و کیفیت شان عالی بود و من خیلی چیزها را با خود به تیم ملی می برم.به همین خاطر تلاش می کنیم تا در تورنمنت های آینده با امید شرکت کنیم. ضمن آنکه بر اساس تجربه قبلی می دانم که همراه با اولیور بیرهوف، مدیر تیم های ملی، می توانیم گروه قوی و با اعتمادی برای انجام کارهای خوب تشکیل دهیم.

این چهره ادامه داد: در شرایط حاضر هم مسابقات یورو در پیش است که برای یواخیم لو، مارکوس تسورگ، اندی کوپکه و نیز تیم ملی بزرگترین موفقیت ممکن را آرزو می کنم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 19 =

دکمه بازگشت به بالا