اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

حسینی:حسینی: در هفته سوم توانستیم یک بازی پایاپای سخت را ببریم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: قوانین سفت و سخت اجازه حرف زدن درمورد داوری بازی با هوادار را به من نمی‌دهد.

به گزارش پیشرو ورزش، مجتبی حسینی پس از برتری ۲ بر یک آلومینیوم مقابل هوادار در نشست خبری، اظهار داشت: برد خیلی شیرینی برای ما بود. در هفته سوم توانستیم یک بازی پایاپای سخت را ببریم. البته می‌توانستیم راحت‌تر از این‌ها بازی کنیم.

وی افزود: نمی‌خواهم به اتفاقاتی که در زمین افتاد ورود کنم اما ان‌شاءالله بازی کارشناسی شود تا ببینیم به چه شکل بود. با توجه به قوانین سفت و سخت فدراسیون، سعی داریم دیگر در مسائل داوری ورود نکنیم اما حتما باید این بازی خوب کارشناسی شود تا ببینیم چه اتفاقاتی افتاد. پس از به گل رسیدن بازی پایاپای بود. می‌دانستیم هوادار ایستگاهی زنان خیلی خوبی دارد. متاسفانه بچه‌های ما یک خطای بی‌مورد کردند که یک گل خوردیم. در نیمه دوم تغییر روش دادیم.

سرمربی آلومینیوم خاطرنشان کرد: بازی خوبی بود. باید به بچه‌ها خسته نباشید بگویم که با دل و جان مقابل تیمی که چندین سال است کنار هم هستند، بازی کردند. بازی مقابل هوادار در تهران سخت است اما توانستیم با یک برنامه ریزی خوب، زحمت و جسارت بازیکنان این بازی را ببریم. به همه بچه‌ها تبریک گفته و امیدوارم بتوانیم این روند را حفظ کنیم.

حسینی درمورد داوری بازی گفت: قوانینی که گذاشته‌اند اجازه نمی‎‌دهد در این مورد صحبت کنیم اما بازی باید کارشناسی شود تا بی غل و غش به داوری کمک کنیم.

وی درخصوص اینکه آلومینیوم برای کسب ۳ امتیاز به زمین آمده بود، توضیح داد: تیمی هستیم که می‌خواهیم فوتبال خوبی ارائه بدهیم. در این فوتبال زمانی می‌توانید ببرید و زمانی نمی‌توانید. مقابل پرسپولیس هم بازی ضعیفی ارائه ندادیم. امسال هدف خود من این است که فوتبال خوب و قوی بازی کنیم. رفته رفته می‌توانیم از جوانان خوب آلومینیوم هم کمک بگیریم. در کل می‌خواهیم تیم خوبی داشته باشیم. اگر این اتفاق با نتایج خوب همراه شود، خیلی هم عالی است. از صداوسیمای اراک نیز به خاطر پخش زنده این بازی تشکر می‌کنم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا