اخبار ورزشیتوپ و تور

حدادی: حضور در جام‌جهانی برای هر تیمی افتخار است

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران با بیان اینکه تمرینات بدنسازی را سپری می‌کند، ابراز امیدواری کرد که از ۲ ماه دیگر تمرینات گروهی خود را آغاز می‌کند.

به گزارش پیشرو ورزش، حامد حدادی اظهار داشت: ۴ ماه از عمل جراحی من گذشته و خدا را شکر موفقیت‌آمیز بوده و اکنون هم در حال سپری کردن تمرینات بدنسازی هستم. روند درمانی را در کنار بدنسازی دنبال می‌کنم و فکر می‌کنم تا ۲ ماه دیگر تمرینات گروهی را نیز آغاز خواهم کرد.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران گفت: راهیابی به جام‌جهانی برای هر تیمی یک افتخار بزرگ و فرصت بسیار خوب برای رویارویی با قدرت‌های برتر بسکتبال است که این فرصت نصیب ایران شده و باید به بهترین شکل ممکن مهیای حضور در این رویداد معتبر شویم.

وی در ادامه اهمیت تدارکات مناسب برای تیم ملی را مورد توجه قرار داد و‌ تصریح کرد: رئیس فدراسیون برای مهیا کردن بازی‌های تدارکاتی و ایجاد شرایط خوب در راستای آمادگی تیم ملی برای حضور در جام جهانی تلاش و برنامه‌ریزی خوبی دارد.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران در خصوص برگزاری تور کاپ جام‌جهانی در ایران هم گفت: انتقال کاپ جام‌جهانی در کشورهای مختلف اتفاق خوبی است که در دوره قبل هم انجام شد و در این دوره با برنامه‌ریزی بهتری در فدراسیون در حال انجام است و در این بین بار دیگر فرهنگ و تمدن غنی کشورمان به نمایش در خواهد آمد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا