اخبار ورزشیورزش تهران

جوادی:همه ورزشکاران و استعدادها باید حول شعار “تحقق عدالت بر بستر ورزش” مورد حمایت قرار گیرند

نشست سالانه مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با روسای ادارت ، هئیتهای ورزشی و همکاران در راستای تبیین سیاستها، ارائه گزارش توفیقات و بیان راهبردهای اصلی در هتل ارم تهران برگزار شد.

به گزارش پیشرو ورزش، نشست سالانه مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با روسای ادارت ، هئیتهای ورزشی و همکاران در راستای تبیین سیاستها، ارائه گزارش توفیقات و بیان راهبردهای اصلی با حضور علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، ارشدی مشاور عالی مدیرکل، ایرجی معاون توسعه امور ورزش، حسین پور سرپرست توسعه منابع انسانی و روسای هیئت های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان های استان تهران در هتل ارم برگزار شد.

علی جوادی مدیرکل در نشست سالانه مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران بیان داشت: همه ورزشکاران و استعدادها باید حول شعار “تحقق عدالت بر بستر ورزش” مورد حمایت قرار گیرند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در نشست سالانه مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان تاکید کرد: همه ورزشکاران و استعدادها باید حول شعار “تحقق عدالت بر بستر ورزش” مورد حمایت قرار گیرند.

  “علی جوادی” در این نشست که در هتل ارم برگزار شد، ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین عنوان کرد: به‌عنوان یک فعال اجتماعی باید بیان و تبیین داشته باشیم و در مورد فعال کردن اجتماع برای شورآفرینی، به سمتی برویم که تنور انتخابات را به نفع مردم داغ کنیم. هر عزیزی که به مرحله انتخابات راه پیدا کند و تأیید شود باید به او رأی بدهند و مردم در عرصه انتخابات حضور پرشوری داشته باشند و ما هم موج آفرین و شورآفرین نشاط اجتماعی باشیم.

وی ادامه داد: تبیین سیاست‌ها و ذکر توفیقات از چند بعد قابل تحلیل است. همه به نقش اصلی استان تهران در ورزش کشور اذعان دارند و هرگونه تحول غالباً در تهران برنامه‌ریزی می‌شود و روشن شدن موتور ورزش کشور در گرو روشن شدن موتور ورزش تهران است.

مدیرکل افزود: با احترام به تلاش همه مدیران قبلی، ظرفیت ها برای اولین‌بار درجهت رشد در پایتخت آماده شده و اگر قرار است ورزش کشور راه بیفتد، باید ظرفیت ورزش تهران را با نشاط بیشتر افزایش دهیم؛ در واقع افزایش نشاط از تهران به وجود می آید. بدیهی است چرخ ورزش کشور به حرکت در نخواهد آمد، مگر در تهران این چرخ به تحرک واداشته شود و رقابت همه استان‌ها با تهران منجر به شتاب این حرکت خواهد شد.

جوادی در ادامه به اقدامات انجام شده پرداخت و گفت: موضوع اندیشه ورزی را در استان تهران راه‌اندازی کرده‌ایم که بسیار مورد اهمیت است و باید به آن توجه شود و مد نظر قرار گیرد. طرح آمایش ملی ورزش را هم پیشنهاد داده ایم. در سایر کشورها، استقرار بسیاری از فدراسیون‌ها در پایتخت کشورهای مختلف نیست، اما تمام فدراسیون ها در کشور ما در تهران متمرکز هستند که همه امکانات را محدود و انحصاری کرده‌ است. رشته هایی که در برخی استان‌ها فعال هستند، استقرار فدراسیون هم باید در همان‌جا باشد. استان تهران توانایی آن را دارد که ظرفیت ورزشی کشور را افزایش دهد، اما تهران در ورزش مظلوم است. فدراسیون ها در سایر استان‌ها مستقر نیستند و این باعث می شود که همه اماکن در سایر استان‌ها در اختیار هیات ها ورزشی باشد، ولی در تهران این گونه نیست.

وی در بحث توسعه زیرساخت‌ها گفت: در موضوع توسعه زیرساخت‌ها، افتتاح پروژه های مختلفی را داشته‌ایم و با توجه به جهشی که صورت گرفت، پیشرفت فیزیکی بسیاری از پروژه های نیمه تمام قابل توجه است . 

مدیرکل تأکید کرد: کانون هواداری باید در تهران ایجاد شود. تیم‌های تهرانی باید به‌نحو شایسته مورد حمایت مسئولان و نمایندگان اداره‌کل قرار گیرند. مسئولان ورزش تهران باید در رویدادها حضور داشته باشند و ضمن تقویت ارتباط با آموزش‌وپرورش و تمرکز روی استعدادیابی، حول شعار “تحقق عدالت بر بستر ورزش” همه ورزشکاران و استعدادها باید مورد حمایت واقع شوند.

ارشدی مشاور مدیر کل درنشست سالانه مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با روسای ادارت ، هئیتهای ورزشی و همکاران  گفت:همه ارکان اداره کل تمام توان خود را برای توسعه همه جانبه ماموریت ها و فعالیتها به کار بستند تا وضعیت ورزش در تهران بهترین شرایط را داشته باشد .

جذب حداکثری اعتبارات و توجه به پرداختی های پرسنل تاکید مدیر کل است تا منابع انسانی بهترین بازده را داشته باشند .
تعامل با سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای حمایت از پرسنل با جدیت دنبال می شود تا شرایط بهینه ای در اداره کل فراهم باشد.

ایرجی معاون ورزشی در نشست سالانه مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با روسای ادارت ، هئیتهای ورزشی و همکاران اعلام داشت : افزایش ۶ درصدی سرانه ورزشی استان تهران پس از افتتاح پروژه های مختلف ورزشی، برگزاری نمایشگاه عزت و پیشرفت، کسب مدال های رنگین در مسابقات آسیایی هانگژو به عنوان بزرگ ترین رویداد ورزشی سال، قهرمانی مقتدرانه در مسابقات المپیاد استعدادهای ورزش کشور، تداوم موفقیت در جشنواره شهید رجایی، افزایش آمار سمن ها، افتتاح خانه های جوان و … از جمله توفیقاتی بود که طی یکسال گذشته بدست آمد.

همچنین در ادامه نیز ارائه گزارش و درخواستهای ادارات و هئیتهای ورزشی به نمایندگی چگینی رئیس اداره ورزش و جوانان دماوند و پورمقبلان رئیس هئیت نجات غریق در نشست سالانه مسئولان اداره کل با همکاران انجام پذیرفت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 8 =

دکمه بازگشت به بالا