اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

کاپیتان هلند: ۸۰ هزار طرفدار آرژانتین علیه ما بودند

کاپیتان تیم ملی هلند گفت: باخت به آرژانتین در جام جهانی قطر «بسیار دردناک» بود.

به گزارش پیشرو ورزش، هلندی‌ها پس از جبران عقب‌افتادگی دو گله در بازی دیشب، اما برای بار دوم در جام‌های جهانی مغلوب آرژانتین در ضربات پنالتی شدند.

«ویرجیل فن‌دایک» کاپیتان تیم ملی هلند که در بازی دیشب با آرژانتین، پنالتی اول تیمش را هدر داد، گفت: من خیلی ناامید هستم که پس از یک بازی پر از حادثه از جام جهانی حذف شدیم. ما شخصیت بزرگی را از خود نشان دادیم و در ۱۵ دقیقه آخر به بازی برگشتیم اما پنالتی همین است. متاسفانه ما نتوانستیم کار خود را انجام دهیم و باید به خانه برویم.

من هیچ وقت در لیگ برتر پنالتی نمی‌زنم و این خیلی سخت بود. ما تحت فشار بودیم اما برای پنالتی‌زدن آماده بودم. دروازه‌بان حریف پنالتی را مهار کرد و من خیلی ناراحت هستم. اما متاسفانه این اتفاقات در زندگی می‌افتد و این مهم است که چگونه با آن برخورد کنید. من خیلی ناراحت هستم و احساس می‌کنم هم‌تیمی‌هایم را ناامید کردم اما باید این احساس را به تشنگی برای موفقیت در ادامه فصل تبدیل کنم.

مدافع لیورپول ادامه داد: من خیلی ناراحت هستم اما این هم بخشی از زندگی است. ما در پنالتی باختیم و این اتفاق سختی است. ما خیلی پنالتی تمرین کرده بودیم اما متاسفانه دروازه‌بان حریف دو مهار عالی داشت و ما حذف شدیم. فکر می‌کنم ما اعتماد به نفس کافی ر ا داشتیم اما شما نمی‌توانید ورزشگاهی با ۸۰ هزار نفر را که علیه شما سر و صدا می‌کنند و دروازه‌بان متفاوتی که با او در تمرین مواجه نشدید، تصور کنید.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا