اخبار ورزشیفوتبال ایران

جهانبخش: مقابل امارات می‌خواستیم محکم قدم برداریم

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای ما خیلی مهم بود این روند رو به جلو را ادامه داده و در مسابقه با امارات هم محکم قدم برداریم.

به گزارش پیشرو ورزش، علیرضا جهانخبش پس از برتری یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: ۲۰ دقیقه اول خیلی خوب نبود و توپ‌های زیادی و دادیم. از فضایی که داشتیم خوب استفاده نکردیم اما پس از آن دقایقی خیلی بهتر بازی کرده و موقعیت‌های خیلی خوبی خلق کردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم به جز چند سانتری که از جناحین شد، موقعیتی به امارات ندادیم . ۱۰ نفره شدن کارمان را سخت کرد اما می توانستیم بیشتر از یک گل بزنیم. برای ما خیلی مهم بود این روند رو به جلو را ادامه داده و در این مسابقه هم محکم قدم برداریم. بازی فوق‌العاده خوبی انجام داده و پس از قطعی شدن صعودمان دوست داشتیم مقابل امارات هم این روند را ادامه بدهیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان اضافه کرد: دو بازی بعدی هم برای ما مهم است. شاید خیلی ‌ها می‌گفتند پس از صعود بی‌انگیزه بازی کنیم اما مقابل امارات هم نشان دادیم می‌خواهیم برنده شویم. قطعا مقابل کره و لبنان هم با همین روحیه و انگیزه به زمین برویم تا با کسب نتایج خوب، شرایط را برای خودمان بهتر کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا