اخبار ورزشیفوتبال جهان

فریرا:فردا آخرین حضورم در السد وبازی خداحافظی ژاوی است

سرمربی تیم فوتبال السد قطر گفت: برای ما مهم است که مقابل پرسپولیس پیروز شویم.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فریرا سرمربی تیم فوتبال السد قطر در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس گفت: این بازی برای السد خاص است چرا که هربار السد به اینجا آمده برای موضوع خاصی بوده است. یکبار برای صعود آمدیم اما این بار شرایط متفاوت است. کار برای پرسپولیس در آسیا تمام شده اما برای ما مهم است که این بازی را ببریم. امیدواریم بازی خوبی ببینیم و اینکه داوری خوبی هم انجام شود.

وی در خصوص اینکه می‌خواهد از دنیای مربیگری خداحافظی کند، افزود: بله همینطور است بازی فردا بازی خداحافظی من از السد و پایان فوتبال ژاوی است به همین دلیل بازی فردا برای ما مهم خواهد بود. البته بازی فردا متفاوت است چرا که هیچ فشاری روی هر دو تیم نیست. امیدوارم که بازی خیلی خوبی باشد و تماشاگران زیادی هم بیایند. چرا که این بازی هم برای من و هم برای ژاوی مهم خواهد بود و می‌خواهیم روز خاطره‌انگیزی داشته باشیم.

سرمربی تیم السد درباره شکست این تیم در فینال امیرکاپ افزود:‌ امیرکاپ برای ما تمام شد فوتبال همین است یک روز برنده می‌شوید و یک روز می‌بازید. ما بازی‌های خوبی انجام ندادیم اما بازی با پرسپولیس متفاوت است و برای ما مهم این است که به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا برویم.

وی در خصوص اینکه با توجه به فاصله زمانی کم بین امیرکاپ و بازی با پرسپولیس آیا این تیم از نظر روحی و روانی شرایط خوبی دارد، اظهار داشت: بله ما بعد از آن بازی برای این بازی آماده شدیم و فرصت زیادی برای آماده‌سازی نداشتیم اما به هر حال برای این بازی آماده هستیم چرا که السد به اینگونه بازی‌ها عادت دارد اما می‌خواهیم بازی خوبی انجام دهیم چرا که میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا این بازی را می‌بینند.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

دکمه بازگشت به بالا