اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

جهانبخش با فاینورد خداحافظی می کند؟

رسانه‌های هلندی از جدایی احتمالی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران از تیم فاینورد پرده برداشتند.

به گزارش پیشرو ورزش، «ماجراجویی جهانبخش با فاینورد به خاطر لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسیده». این ادعای سایت ۱۹۰۸ در خصوص آینده کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان است که شاید در زمستان به فروش برسد.

این رسانه مدعی شده که فاینورد علاقه‌ای به تمدید با جهانبخش ندارد و همچنین این بازیکن که سال گذشته پیشنهادهای زیادی از باشگاه‌های مختلف داشت، به دلیل حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا تصمیم دارد از تیم قهرمان هلند جدا شود.

جهانبخش سال ۲۰۲۱ با یک میلیون یورو از برایتون راهی فاینورد شد و توانست با پیراهن این تیم ۹۶ بازی انجام دهد و به قهرمانی در لیگ هلند و نایب قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا دست یابد.

رسانه هلندی ۱۹۰۸ گزارش داده که آرنه اسلات، سرمربی تیم فاینورد علاقه‌مند است تا با خرید بازیکن در زمستان بتواند سریعاً شرایط تیمش را بهبود بخشد. این سرمربی معتقد است که ۴ بازیکن فاینورد از جمله جهانبخش، کیفیت لازم برای حضور در این تیم را ندارند.

قرارداد جهانبخش تا پایان فصل است و این بازیکن در تابستان بازیکن آزاد خواهد شد. همچنین فاینورد می‌خواهد با فروش جهانبخش پول مناسبی برای خرید یک وینگر راست جدید بدست آورد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا