اخبار ورزشیفوتبال جهان

مطمئنم یووه را با رونالدو و بقیه‌ی ستاره‌هایش می‌بریم

دنیلو دی آمبروزیو، مدافع ایتالیایی اینتر، معتقد است که نراتزوری با تکیه بر توانایی‌های خود و با توجه به حضور آنتونیو کونته روی نیمکتش، به پیروزی مقابل یوونتوس بسیار امیدوار است.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از  “ورزش سه”، اینتر که از شش بازی اخیر خود ۱۸ امتیاز کسب کرده و به تنهایی در صدر جدول سری آ قرار دارد، فردا در جدالی حساس و سرنوشت‌ساز به مصاف یوونتوس رده دومی خواهد رفت.

در همین رابطه دنیلو دی آمبروزیو، مدافع ۳۱ ساله و ایتالیایی اینتر، در مصاحبه‌ای در مورد شرایط اینتر طی هفته‌های اخیر و بازی حساس این تیم مقابل یوونتوس صحبت کرد. او گفت: “ما طی هفته‌های اخیر پیشرفت زیادی داشته‌ایم و حالا دستورهای آنتونیو کونته را به خوبی در زمین اجرا می‌کنیم.

 

 

بعد از بازی مقابل بارسلونا ناراحت و عصبانی بودیم چرا که می‌توانستیم در آن بازی پیروز باشیم. هدف ما پیروزی در تمام مسابقات است و نمی‌خواهیم در پایان فصل هیچ حسرتی داشته باشیم.
یووه بیش از یازده بازیکن سطح بالا دارد. رونالدو ستاره آن‌ها است اما بازیکنان دیگری نیز پشت او حضور دارند که شرایط را برایش مهیا می‌کنند. تیم ما برای هر توپی می‌جنگد و مطمئن هستم با توجه به تلاش خودمان و وجود کونته روی نیمکت، می‌توانیم در برابر یوونتوس پیروز باشیم.

یوونتوس و ناپولی طی سالیان قبل نسبت به اینتر پیروزی‌های بیشتری داشته‌اند و این فاصله بین ما و آن‌ها وجود دارد.”

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا