اخبار ورزشیفوتبال ایران

جلالی: داور یک پنالتی ما را نگرفت/ گل گهر نیاز به ترمیم دارد

سرمربی تیم گل گهر سیرجان گفت: در برخی پست ها به تجربه، کیفیت و مهارت لیگ برتری نیاز است و ما حتماً تیم را ترمیم می‌کنیم.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، مجید جلالی در نشست خبری پس از دیدار مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: فکر می‌کنم خیلی تلخ است که ما برای دیدارهای متعدد برنامه ریزی می کنیم و بهترین تمرین ها را انجام می دهیم اما در زمین بدون اینکه به حریف موقعیت بدهیم،در آخر بازنده ایم.

جلالی افزود:‌ وقتی به بازی‌های گذشته نگاه می‌کنم می‌بینیم که این مسئله تلخ است.شما در بازی با شهرخودرو دیدید ما چیزی نبودیم که بازنده بازی باشیم. ما روی ضربات ایستگاهی ۲ نفر را گذاشته بودیم که جلوی شوت‌هایشان را بگیرند. واقعاً چنین مشکلی برایم خیلی سخت است، ما شبانه‌روز روی این تیم کار می‌کنیم و با حداکثر امیدواری در هر بازی وارد بازی می‌شویم اما در آخر با اشتباهات خیلی ساده بازنده می‌شویم.من نمی‌توانم به بازیکن تیم کنترل کردن یاد بدهم.

سرمربی گل‌گهر در پاسخ به این سؤال که آیا تفاوت این تیم با فولاد تفاوت یک تیم دسته یکی با یک تیم لیگ‌برتری بود،گفت: بله، تیم ته جدولی این مشکلات را دارد. ما در طول هفته کار می‌کنیم، افراد زیادی را اطراف تیم آورده‌ام، حتی روان‌شناس آوردم که کاری کند تا تیم از نظر ذهنی و روحی به شرایط بهتر برسد. مقابل شهرخودرو ۴-۵  موقعیت گل داشتیم و در بازی با سپاهان هم همین حکایت بازی امروز بود.

وی ادامه داد: روی ضربات ایستگاهی واقعاً وقت می‌گذاریم اما باید به ظرفیت‌های تیم هم نگاه کنیم. نمی‌توانیم با کارهای پیچیده بازی کنیم و باید کارهای ساده ای انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر در مورد داوری بازی گفت: روی یک ضربه ایستگاهی پیراهن بازیکن ما را کشیدند و این صحنه قطعاً پنالتی بود. من از داور راضی نیستم و این مسئله را به کمیته داوران می‌گویم؛ شما مطمئناً باشید وقتی با هر سوت داور بازیکنان روی سر او می‌ریزند این یک تاکتیک محسوب می‌شود. بازیکنان حریف حتی در ساده‌ترین سوت‌ هم معترض بودند. داور جوانی که کارش را شروع کرده اگر این چیزهای ساده را نداند تحت تأثیر قرار می‌گیرد و نمی‌تواند قضاوت منصفانه‌ای داشته باشد.

سرمربی گل‌گهر در مورد اینکه وقتی زبیدی وارد زمین شد جناح خودش را فعال کرد، گفت: او ۲۵دقیقه بازی کرد و این نظر شما است.

وی در مورد اینکه تیم شما در زمان حمله برگشت خوبی به دفاع ندارد، گفت: شما درست می‌گویید. در این دو بازی سه گل روی اشتباهات بچه‌گانه خوردیم و این موضوعی است که در تمرین روی آن متمرکز می‌شویم. همیشه گفته‌ایم چه در ضربات کرنر و چه ارسال‌های از کنار باید در محوطه جریمه دو نفر حضور داشته باشند اما ما همانطوری گل می‌خوریم که به بازیکنان گفته بودم نباید بخوریم. واقعاً متأسفم.

جلالی در پاسخ به این سؤال که آیا تیم شما در نیم‌فصل نیاز به ترمیم دارد، گفت: حتماً همین‌طور است و نیاز به ترمیم داریم. من نسبت به این تیم یک درصد ناامید نیستم وقتی می‌بینید که ۳-۴ هفته است کار می‌کنیم و در بدنه تیم تأثیر گذاشته اما در جاهایی  به تجربه و کیفیت مهارت لیگ برتری نیاز است و این موضوع  نشان می‌دهد که تیم به جایگاه بهتری می‌رسد، ما حتماً تیم را ترمیم می‌کنیم.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 9 =

دکمه بازگشت به بالا