اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

رئیس فدراسیون فوتبال: پای قول به پرسپولیس در میان است

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ممکن است در بازی‌های آینده اگر بخواهیم به این شکل ببریم، دچار اشکال شویم.

به گزارش پیشرو ورزش، مهدی تاج که امروز با حضور در ورزشگاه محل برگزاری بازی تیم امید ایران و تایلند، تماشاگر برتری ۲ بر صفر شاگردان رضا عنایتی مقابل حریف بود، اظهار داشت: بازی خوبی شد. فکر می‌کنم رضا عنایتی دنبال این بود تیم سرعتی‌تر بازی کرده و گل‌های بیشتری به ثمر برساند. یکی از ۲ گلی که تایلندی‌ها خوردند، روی اشتباه دروازه‌بان شان و دیگری پنالتی بود.

وی افزود: ممکن است در بازی‌های آینده اگر بخواهیم به این شکل ببریم، دچار اشکال شویم. به هر حال وقتی ۷۰_۸۰ درصد مالکیت بازی دست ما است، باید اتفاق دیگری رقم بخورد و بیشتر گل بزنیم. نه اینکه بگویم باید با اختلاف گل زیاد ببریم اما احساس می‌کنم عنایتی خیلی راضی نبود.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: خود عنایتی در نشست خبری گفت از این نوع بردن خیلی راضی نیستم و ان‌شاءالله در بازی بعدی با نتیجه خیلی بهتری ببریم.

تاج درمورد درخواست پرسپولیس برای همراهی یاسین سلمانی، محمد عمری و مهدی احمدی در سفر به قطر برای بازی با الدحیل، توضیح داد: برای همین قرار است به جلسه بروم. مهران فرقانی، سرپرست تیم امید قبلا با باشگاه پرسپولیس به توافق و تفاهم رسیده و به نتیجه رسیده‌اند که این کار را انجام بدهند. رضا درویش به من، مناف هاشمی و پولادگر گفت سرپرست تیم امید قول داده این کار انجام شود‌‌. این موضوع برای ما مهم است و اگر قولی هم در میان باشد که این ۳ بازیکن را به چین آورده‌اند تا برای بازی به الدحیل به قطر بفرستند باید با خود درویش صحبت کنیم تا ببینیم نتیجه چه می‌شود.

وی درخصوص نشست اخیر خود با جواد نکونام، عنوان کرد: من رئیس فدراسیون هستم و او نیز سرمربی تیم بزرگ استقلال است. احساس می‌کنم برخی مشکلات استقلال برای کشور مهم است. همانگونه که پرسپولیس و سپاهان هم مهم هستند. باید به دغدغه‌های نکونام گوش کرده و هر کمکی از دستم بربیاید برای رفع این دغدغه‌‌ها خواهم کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − سه =

دکمه بازگشت به بالا