اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

جام حذفی انگلیس: برد سخت منچستر یونایتد مقابل کاونتری سیتی

منچستر یونایتد در شبی ناامیدکننده مقابل کاونتری سیتی که عملکردی فراتر از انتظار داشت در ضربات پنالتی به برتری رسید و راهی فینال شد تا با منچستر سیتی دیدار کند.
به گزارش  پیشرو ورزش، در نیمه نهایی جام حذفی فوتبال انگلیس، منچستر یونایتد و تیم دسته اولی کاونتری سیتی در ورزشگاه ومبلی از ساعت ۱۸ به مصاف هم رفتند که این مسابقه عجیب، دراماتیک و تاریخی،‌ پس از تساوی ۳ بر ۳ در ۱۲۰ دقیقه، در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ و ۳ به سود منچستر یونایتد به پایان رسید و این تیم راهی فینال مسابقات شد.
کاونتری سیتی یک بازنده سربلند بود. نمایشی تاریخی در نیمه نهایی جام حذفی فوتبال انگلیس داشت و باعث شد تا منچستر یونایتد که فکر می‌کرد شبی آسان را پشت سر می‌گذارد، جان دهد و صعود کند!
روز گذشته منچستر سیتی با شکست چلسی به فینال راه یافته بود.فینال جام حذفی فوتبال انگلیس میان منچستر سیتی و منچستر یونایتد، ۵ خرداد ماه در ومبلی برگزار می‌شود.
شرح بازی:
منچستر یونایتد مطابق انتظار از حریف پیش افتاد و توانست با گل‌های مک‌تامینی ۲۳، مگوایر ۱+۴۵ و برونو فرناندز ۵۸ از حریف پیش بیفتد.
در حالی که بسیاری بازی را تمام شده می‌دیدند، تیم دسته اولی تاریخ‌سازی کرد و یکی از عجیب‌ترین نیمه نهایی‌های جام حذفی را ساخت.
کاونتری سیتی که در حال حاضر در رده هشتم لیگ دسته اول انگلیس (چمپیون شیپ) قرار دارد، در ۲۴ دقیقه، ۳ گل زد و یک بازگشت تمام عیار را به ثبت رساند.
منچستر یونایتد در نیمه دوم این مسابقه نمایشی مفتضحانه داشت. فاجعه‌بار؛ آن هم تا حدی بارها و بارها نزدیک بود این تیم گل چهارم را دریافت کند. البته کاونتری سیتی در دقیقه ۱+۱۲۰ به گل چهارم رسید ولی VAR گل را به دلیل یک آفساید میلی‌متری مردود اعلام کرد.
در ۲ وقت اضافه نیز بازی را تماشایی پیش رفت. هم برونو فرناندز دیرک دروازه را به لرزه درآورد و هم کاونتری سیتی نیز می‌توانست ۲ بار به گل دست یابد. با این حال با تساوی ۳ بر ۳ کار به ضربات پنالتی کشیده شد.
در ضربات پنالتی، کاسمیرو پنالتی اول منچستر یونایتد را از دست داد ولی این تیم توانست در نهایت با گل‌های دالو، اریکسن، برونو فرناندز و هویلون به برتری دست یابد و به سختی و در شبی ناامیدکننده راهی فینال شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + یازده =

دکمه بازگشت به بالا