اخبار ورزشیاسلایدر اصلیویژه‌های خبریکشتی و وزنه برداری

کشتی آزاد قهرمانی آسیا: عموزاد کولاک کرد و صاحب طلا شد

کشتی‌گیر وزن ۶۵ کیلوگرم آزاد کشورمان در دیدار فینال مقابل حریف مفولستانی خود به برتری رسید و طلایی شد.

به گزارش پیشرو ورزش، سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا روزهای ۲۰ و ۲۱ فروردین ماه در شهر آستانه کشور قزاقستان در حال برگزاری است و کشتی گیران ۵ وزن اول کشورمان به مصاف حریفان خود در مرحله گروهی رفتند که در این میان ۴ کشتی‌گیر به نیمه نهایی رسیدند و یک کشتی گیر از دور رقابت ها حذف شد.

در ادامه و در مرحله نیمه نهایی هم تنها یک کشتی‌گیر کشورمان به فینال رسید و ۳ ملی پوش هم به رده بندی این دوره از رقابت‌ها رفتند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم رحمان عموزاد پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر سنجر مختار از قزاقستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۲ بر ۱ از سد ریوما آنراکیو از ژاپن به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد.

عموزاد در دیدار پایانی به مصاف تولگا تومور اوچیر دارنده مدال برنز جهان از مغولستان رفت و توانست با نتیجه ۳ بر یک به برتری برسد و قهرمان شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

دکمه بازگشت به بالا