اخبار ورزشیورزش تهران

تیم های ورزشی بانوان کانون جوانان منطقه ۱۴تشکیل می شود

مشاور عالی کانون جوانان و مدیر پایگاه اطلاع رسانی جوانان آینده نگر طی گفتگویی بیان داشت تیم های ورزشی بانوان کانون جوانان بزودی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت، علی اسعدی راد (مشاور عالی کانون جوانان تهران و منطقه ۱۴ و مدیر پایگاه اطلاع رسانی جوانان آینده نگر) در گفتگویی با پیشرو اسپرت بیان داشت با توجه به سیاست کانون و جوانان آینده نگر در تشکیل تیم های ورزشی جهت ترویج شور ، نشاط و سلامتی و همچنین فعالیت های خیرمندانه در سطح جامعه، تیم بانوان با عنوان جوانان آینده نگر بزودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی گفت:سفارش لباس های تیم بانوان انجام پذیرفته و بزودی در آغاز فعالیت این تیم از لباس تیم بانوان نیز رونمایی خواهیم کرد.

مشاور عالی کانون جوانان عنوان کرد فعالیت بانوان در رشته های تنیس روی میز،دارت،بدمینتون و والیبال تاکنون قطعی شده است.

اسعدی راد مهمترین عامل حرکت رو به جلو کانون جوانان را ابتدا توکل بر خدا، همت و تلاش دانست و بیان داشت در راستای حمایت های همه جانبه تاکنون پایگاه اطلاع رسانی جوانان آینده نگر تلاش های خوبی را از جوانان و مجموعه کانون جوانان داشته است.

 

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا