اخبار ورزشیورزش تهران

توسعه رشته پدل در جنوب شرق پایتخت در اولویت هیئت اسکواش استان تهران

نشست هم اندیشی مسئولین هیئت اسکواش استان تهران و مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی در خصوص توسعه رشته پدل برگزار شد.

به گزارش پیشرو ورزش، محمد آران(رئیس هیئت اسکواش استان تهران) با همراهی حسین شیرازی مقدم(مدیر روابط عمومی هیئت اسکواش استان تهران و رئیس هیئت جنوب شرق) با حضور در مجموعه ورزشی جهان پهلوان غلامرضا تختی تهران در خصوص توسعه رشته پدل و ساخت و تجهیز این رشته ی نوپا در جنوب شرق پایتخت با حمیدرضا حسین پور (مدیریت مجموعه جهان پهلوان تختی) دیدار و گفتگو کردند.

در این حضور محمد آران ضمن اعلام آمادگی هیئت اسکواش استان تهران در توسعه رشته های اسکواشی در سطح این استان، جنوب شرق پایتخت را یکی از مناطق مهم برای جذب و سازماندهی ورزشکاران و علاقه مندان به رشته های اسکواش و پدل عنوان داشت و بر استفاده از ظرفیت های موجود در جنوب شرق و ساخت و تجهیز زمین های پدل در این منطقه ی پایتخت تاکید کرد.

همچنین حمیدرضا حسین پور با قدردانی از حضور مسئولین هیئت اسکواش استان تهران آمادگی این مجمموعه ورزشی را در حمایت از رشته پدل اعلام کرد.

 

خبر:پویان قشقایی زاده/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا